Tjohoo! Jag har vunnit pengar!

Så jäkla dålig stil! Här har jag belånat mig upp över öronen eftersom jag kunnde lösa allt med mina pengar från prinsen och så blir man blåst!!:confused: Förjävla dåligt!! Jag ska nog flyga ner och hytta lite med mitt tyska temperament så kommer där flygande sedlar ska ni få se! :mad:
 
Så jäkla dålig stil! Här har jag belånat mig upp över öronen eftersom jag kunnde lösa allt med mina pengar från prinsen och så blir man blåst!!:confused: Förjävla dåligt!! Jag ska nog flyga ner och hytta lite med mitt tyska temperament så kommer där flygande sedlar ska ni få se! :mad:
Du fick inte heller pengarna! Såååååå dåligt!
 
Jag fick ett mail för någon vecka sedan att jag vunnit en Apple Watch. Var bara att svara på mailet med namn och adress och vilken klocka jag ville ha (vit, svart, blå eller rosa) så skulle dom skicka den omedelbart. Eller hur tänkte jag och slängde mailet omedelbart.

Av någon anledning så läste jag mailet igen några timmar senare och då slog det mig att jag faktiskt varit med i en tävling där första priset var en Apple Watch. Och mycket riktigt så hade jag för första gången i mitt liv vunnit något annat än 60kr på en trisslott. Jag vinner typ aldrig någonsin någonting annars :D

Vilken tur att jag läste mailet igen. Annars hade jag missat mitt första pris :eek:

En vecka senare så är klockan i min hand. Måste bara byta telefon nu. Har ju en Samsung :p

(Hade ändå tänkt byta till en Iphån men nu måste jag ju göra det :laugh:)
 
Jag fick ett mail för någon vecka sedan att jag vunnit en Apple Watch. Var bara att svara på mailet med namn och adress och vilken klocka jag ville ha (vit, svart, blå eller rosa) så skulle dom skicka den omedelbart. Eller hur tänkte jag och slängde mailet omedelbart.

Av någon anledning så läste jag mailet igen några timmar senare och då slog det mig att jag faktiskt varit med i en tävling där första priset var en Apple Watch. Och mycket riktigt så hade jag för första gången i mitt liv vunnit något annat än 60kr på en trisslott. Jag vinner typ aldrig någonsin någonting annars :D

Vilken tur att jag läste mailet igen. Annars hade jag missat mitt första pris :eek:

En vecka senare så är klockan i min hand. Måste bara byta telefon nu. Har ju en Samsung :p

(Hade ändå tänkt byta till en Iphån men nu måste jag ju göra det :laugh:)
Det var min tanke när jag vunnit Hundgrindar från en tävling på My Dog. Dessutom var det ett finskt företag så rubriken var på engelska. Jo tjena tänkte jag men lyckligtvis insåg även jag mitt misstag (sen skickade de också ett SMS lite senare för att vara på den säkra sidan).
 
Min sambo fick ett samtal om att han hade fått virus på sin dator. De hade dock lösningen! Han behövde bara gå in på deras länk och följa anvisningarna. :up:

Han blev väldigt nyfiken så han ställde några följdfrågor, han är ju trots allt datalog. De insåg att han hade koll på läget och lade på luren. Min gissning är att de behövde varna några andra stackare också, så de ville inte slösa någon tid. :sneaky:
 
Det var min tanke när jag vunnit Hundgrindar från en tävling på My Dog. Dessutom var det ett finskt företag så rubriken var på engelska. Jo tjena tänkte jag men lyckligtvis insåg även jag mitt misstag (sen skickade de också ett SMS lite senare för att vara på den säkra sidan).
Jag gick in och kollade på företagets hemsida och mycket riktigt så stod mitt namn där som en av tre vinnare och att vinnarna blivit kontaktade via mail :p

Anledningen till att jag i första hand trodde det var en bluff var att jag jag vinner aldrig något i några tävlingar överhuvudtaget så nu när jag för en gångs skull hade vunnit så trodde jag det var en bluff :rofl:

Bra att man är så inställd på att allt är en bluff att man missar de (få) som är riktiga :D
 
Och vad besvärligt när postnord envisas med att lägga dem i fel brevlåda. Eller snarare, besvärligt för postombuden att förvara i väntan på uthämtning.

HAHA! Tror du att de ens skulle nå ens brevlåda/hem om de är skickade med PostNord?! De kommer att studsa mellan postterminalerna Sthlm och Gbg i någon vecka och sedan får man en skrynklig avi om att de minsann försökt leverera men att ingen var hemma :mad: Givetvis har man då suttit i en vecka och stirrat på vägen :meh:
 
Det var min tanke när jag vunnit Hundgrindar från en tävling på My Dog. Dessutom var det ett finskt företag så rubriken var på engelska. Jo tjena tänkte jag men lyckligtvis insåg även jag mitt misstag (sen skickade de också ett SMS lite senare för att vara på den säkra sidan).
Skönt att det inte bara är jag :D
 
HAHA! Tror du att de ens skulle nå ens brevlåda/hem om de är skickade med PostNord?! De kommer att studsa mellan postterminalerna Sthlm och Gbg i någon vecka och sedan får man en skrynklig avi om att de minsann försökt leverera men att ingen var hemma :mad: Givetvis har man då suttit i en vecka och stirrat på vägen :meh:
De kan få vingar och flyga som Pegasus...:)
 
Åh vad härligt att fler har fått en massa pengar. Jag fick nämligen 30 miljoner dollar förra veckan. Har så svårt att bestämma mig hur jag ska använda dem ;)
Åh, det är lätt :idea: En liten donation till föreningen "Scatas fågelvänner" önskas, så där 5 miljoner dollar skulle räcka :angel: :D
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Min cykel blev stulen på vår innergård för ungefär ett år sedan. Jag anmälde till försäkringsbolaget och fick ut ersättning. I våras så...
2
Svar
27
· Visningar
5 703
Senast: 360
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 823
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb Jag varnar redan från början för att det här kan bli långt. Jag tog min kandidatexamen för ett par år sen, inom ett snävt område som det...
Svar
6
· Visningar
1 338
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
36 180
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp