Tjohoooo, skaffat nu pålla :D

martha

Trådstartare
Bestämde mig för o sluta med trav helt o hållet för dryga ett år sen , men säg den glädje som varar ;)
Gav bort Heidi Kemp för några år sen till Naffa och bestämde att jag skulle ta o betäcka henne själv en gång men det blev så att jag köpte hennes förstfödda istället
Så nu välkomnar jag Martha Ride till mig istället ...hon ska hämtas först i höst o sen blir det inkörning o hej å hå :D

11358661_10206651068185157_344593475_n.jpg
 
Bestämde mig för o sluta med trav helt o hållet för dryga ett år sen , men säg den glädje som varar ;)
Gav bort Heidi Kemp för några år sen till Naffa och bestämde att jag skulle ta o betäcka henne själv en gång men det blev så att jag köpte hennes förstfödda istället
Så nu välkomnar jag Martha Ride till mig istället ...hon ska hämtas först i höst o sen blir det inkörning o hej å hå :D

11358661_10206651068185157_344593475_n.jpg
Tja jag slutade för ca 10 år sen, står nu med en träningshäst och ett avelssto....:p
VARFÖR sålde jag allt????
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 021
Senast: jemeni
·
Relationer Varnar känsliga läsare för långt och svamligt inlägg, men snart spricker jag! Om nån skulle lista ut vem jag är, låt det stanna hos dig...
Svar
16
· Visningar
2 893
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Jag känner mig som världens mest oturs förföljda människa:( OBS. Det här är en lååång klagotråd..! Mitt hästliv har de senaste...
Svar
13
· Visningar
2 644
Senast: Lazy Lady
·
Hästhantering I april 2006 hämtade en mycket lycklig 17-åring hem sin allra första häst, ett urgulligt 4-årigt travarsto vid namn Anna, och det visade...
2
Svar
35
· Visningar
5 311
Senast: Pettsson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp