Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: tom tit

Jag var där förra veckan, och har varit där flera gånger tidigare. Jag var lite besviken på att de inte hade några nyheter i år, och så börjar det kännas lite slitet. Men i övrigt tycker jag att det är bra.

Men det beror ju mycket på vad man är intresserad av. Jag hade min systerson och hans kompis med mig. De är i yngre tonåren, och det är väl en känslig ålder. Det verkade som att de ville leka med grejerna, men att de inte riktigt vågade. För yngre barn är det nog inga problem, och det finns mycket kul även för vuxna.
 
Sv: tom tit

Menar du Tom Tits experiment i Södertälje så kan jag verkligen rekommendera stället!
Jättekul både för barn och vuxna faktiskt.

:)
 
Sv: tom tit

Har inte varit där på många år, men utifrån vad jag minns kan jag absolut rekommendera det.
 
Sv: tom tit

Tänkte åka dit med syrrans barn 2 grabbar som kommer och hälsar på dom är 10 år.
 
Sv: tom tit

Det är kul för både barn och barnsliga föräldrar. För att förstå de bakomliggande orsakerna till de olika sakerna så ska nog barnen vara i mellanstadieåldern, eller vara intresserad av vetenskap (ex älskade hjärnkontoret). Men även yngre barn har mycket kul för man behöver ju inte begripa sig på grejerna (det gör ju ofta inte ens jag :o ) för att leka med dem. Särskilt kul är det på sommaren då de har en stor utomhusutställning. Första gången vi var där var för två år sedan och barnen var 6 och 8 år och de tyckte det var jättekul.
 
Sv: tom tit

Till vilka åldrar vänder sig tom tits på ett ungefär? Funderar på om man skulle åka dit med bonussonen som snart är 5 år!

/ Maris
 
Sv: tom tit

Maris_ skrev:
Till vilka åldrar vänder sig tom tits på ett ungefär? Funderar på om man skulle åka dit med bonussonen som snart är 5 år!

/ Maris

Om han är lite vaken av sig så går det säkert bra. Det finns liksom grejer för alla, tycker jag.
Har varit där med barn allt från 6 år till 15 och de hade kul allihop, inklusive jag själv.
 
Sv: tom tit

Han är ganska mesig av sig och lite rädd för saker och ting, så han kanske är för ung! Det brukar gå bra om det är med barn han känner och om de "tar för sig", då brukar han haka på efter lite övertalning. Vi funderade på att åka till lådbilslandet med honom på semestern, men jag vet inte hur det är med det heller, om han bara kommer att stå och titta ner i marken och inte våga åka. Nångång ska vi iaf besöka tom tits, jag minns hur kul jag tyckte att det var när jag var liten!

/ Maris
 
Sv: tom tit

Jag är 16 och tycker FORTFARANDE att det är riktigt roligt där :)
Desamma gäller mitt syskon som är flera år yngre, han hade lika kul som jag :)
 
Sv: tom tit

Är det nån som varit på lådbilslandet??? Jag har funderingar på att åka dit i sommar med min 5 åring efter att ha sett deras reklam i en tidning, för det lät väldigt roligt, men det är väl det som är meningen med reklam :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har gjort kombinationsrutor i ett excelark. Det är flera rader och jag vill kunna filtrera få innehållet i kombinationsrutan. Alltså...
Svar
3
· Visningar
275
Senast: Badger
·
Tjatter Nyss tappade jag en flaskkork på golvet men jag ids inte plocka upp den, som tur var står det en tom flaska precis bredvid flaskan med...
Svar
19
· Visningar
949
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
225
Senast: Lillefrun
·
Hemmet Ska det låta när en snurrar tvättmaskinstrumman tom för hand?
Svar
10
· Visningar
432
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp