Towel Day 2015

Här har handduken följt med hela dagen! Även på ridpasset, vilket blev lite spännande tills jag kom på att jag kunde knyta den runt midjan :D. Jag har under dagen använt den som kudde, som täcke, som ryggstöd, som halsduk, som korsett, torkat av hästens bett, torkat av en blöt katt och till sist även torkat händerna på den. Det är märkligt vad praktiskt det är att ha en handduk med sig. Är dock lite besviken för att jag aldrig ser någon annan med handduk på Towel Day, trots att jag rör mig där det finns rätt mycket folk.

Någon syren fick jag tyvärr inte tag på :(.
 
De tittade lite konstigt på mig på återvinningen när jag hade en lila handduk hängandes från bältet :D Den var lila eftersom mina syrener inte blommar ännu :)
 
Syrenerna lider av den kalla våren, här har det fått räcka med en handduk.

Och massor av tankar förstås.

Och en fantastisk video från International Space Station :love:
 
För två år sedan var jag på bröllop under handdukens dag, och samtliga killar i brudföljet hade såklart handdukar hängandes vid bältet :). Jag lämnade dock handduken hemma.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag glömde handduken hemma men får fixa en på stan, Stockholm borde ju kunna leverera :D Jag kommer ihåg Sir Terry men även min mamma...
Svar
12
· Visningar
748
Senast: MJLee
·
Kultur Den lila handduken är redo men tyvärr har mina syrener inte levererat i år. Jag kommer ihåg Sir Terry men även min mamma (Alzheimers)...
Svar
7
· Visningar
521
Senast: em76
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 089
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 490
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp