trådar försvinner

lis1e

Trådstartare
har varit med om att det försvinner trådar för mig jätteofta...
la bland annat in en som hette "russen på lojsta hed" för ett tag sedan. nu hittar jag banne mig inte den, har jag sökt fel eller skrev jag ngt opassande i den?
 
Sv: trådar försvinner

*putta upp*
15 pers har läst och iiiingen har ett svar? *hänga läpp*
 
Sv: trådar försvinner

Förmodligen har du länkat i inlägget och då är det stor risk att dom försvinner.

Läs forumreglerna så förstår du förmodligen bättre :angel:
 
Sv: trådar försvinner

det hade jag faktiskt inte gjort...
frågade bara om ngn visste att det stämde att fölen på lojsta hed slaktas om ingen köper dom... det var en (i mina ögon) ganska harmlös fråga.. eller?
 
Sv: trådar försvinner

Du hade hänvisat till en annan webbsida och/eller forum i ditt inlägg vilket jag antar var anledningen till att det togs bort.
 
Sv: trådar försvinner

en liten fråga till; varför får man inte hänvisa till sidor /forum? och varför plockas hela tråden bort?
 
Sv: trådar försvinner

"Länkar är dock tillåtna som en fördjupning efter ett uttömmande svar"

läste jag nyss, det var ju exakt det jag gjorde.. nämnde ett annat forum där det fanns mer info!
 
Sv: trådar försvinner

nu ska jag gå och lägga mig känner jag... god natt!!! :D
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 953
  • Artikel
Dagbok Egentligen bestämde jag mig för att helst inte logga in här på ett tag, och särskilt inte skriva något här på några månader. Detta då...
Svar
2
· Visningar
574
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 666
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
483
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp