0

04400220

Hur kan jag gå in och titta på vilka trådar jag postat, se svar, ändra i osv. Borde ju kunna det via min kontrollpanel eller? Hittar inte. :confused:
 
Sv: Trådar

Ett enkelt sätt som jag själv kan tillämpa när minnet brister, klicka på ditt eget nick i något uppletat inlägg eller tråd. Då kommer en ruta upp, där finns trådar, inlägg, profil osv enkelt för oss mindre datorvetande. :D
 
Sv: Trådar

Jo men hur hittar man dom trådarna liksom....

Jag brukar gå in o bara skriva några bokstäver i första bästa tråd o sen klivka på mitt namn! Krångligt o dummt för alla undrar ju varför man inte skriver något vettigt!
 
Sv: Trådar

:bow: Ja det är den lite krångligare vägen, men för dom som är mera haj på detta sas. ;)
 
Sv: Trådar

Krångligare ? Snarare enklare...tänk om man inte kommer ihåg vart man skrivit då...då får man ju leta ihjäl sig tills man bara råkar ramla in på en tråd man skrivit i.
 
Sv: Trådar

Hur raderar man? Kan man inte se inlägg via kontrollpanelen?
Tack för svaren.
 
Sv: Trådar

Ja det vet jag väl, och självfallet trodde jag väl trådskaparen var medveten om denna tidsbegränsning..Menar att: några få minuter har man på sig att ändra...men uppfattade trådskaparen som att denna ville leta reda på inlägg som gjorts förut och därefter ändra.
 
Sv: Trådar

Du kan INTE radera...man ska liksom tänka efter litegranna före innan man lägger in ett inlägg...Men som sagt, du har några få minuter på dig att änmdra ett inlägg...så då kan du bara skriva raderad + 3 tecken till...så blir det ju ingenting...
 
Senast ändrad:
Sv: Trådar

Jag har också trasslat med detta.
Nu har jag dock kommit på enklaste vägen, längst ner på forumsidorna så är en ruta med alla som är inne på forumet just då. Klicka på ditt namn så kommer en ruta upp med lite olika namn Dina startade trådar och alla dina inlägg.

Förr kunde man spara alla sina intressanta trådar i sin lilla hörna men den funktionen är borttagen vad jag kan förstå. Synd - eller så är det jag som inte fattar hur man gör.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 985
Senast: Daff
·
Kropp & Själ Har några glasögon som jag skulle vilja donera till någon välgörenhetsorganisation. Är det någon som vet om en organisation som tar emot...
Svar
2
· Visningar
235
Senast: Manji
·
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: Gunnar
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
16 996
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp