Bukefalos 28 år!

Tråden för klickertränade katter

NagelacksBeroende

Trådstartare
Hade för mig att det fanns en sån här tråd, men jag hittar den inte.. Men säg till isåfall :D

Men nåja, jag tycker att det är himla kul att se andra katter som är klickertränade. Så man får lite inspiration, och så är det ju alltid roligt att se duktiga kissar :D

Här är min Lizzy, vi har klickertränat i 26 dagar :)
http://www.youtube.com/watch?v=Jg4KO6a04MY

Släng in era videos! :D
 
Sv: Tråden för klickertränade katter

Duktig kissekatt. :laugh:

Har tänkt klickerträna våran katt, men det blir aldrig riktigt av.
 
Sv: Tråden för klickertränade katter

Jag har tricktränat min katt lite, inte ännu börjat med klicker men nu har jag äntligen beställt en som kommer i början på nästa vecka. Han kan än så länge sitt, och vi har börjat lite ligg.

Jag har lite fantasibrist på saker att lära in, men jag tycker inte traditionell
träning funkat så bra hittills. Jag tror att med en klicker kommer det gå bättre. Shejping tror jag det heter, metoden jag tänker på.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 549
Senast: Fiorano
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 251
Senast: inverterad
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 155
Senast: Pratsch
·
Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
2 363
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp