Bukefalos 28 år!

Träningströjor!

Emtherlia

Trådstartare
Jag behöver hitta nya t-shirts eller linnen till när jag spelar Padel och tränar. Jag vet dock inte vilket material jag ska välja, för de jag hittat hittills (polyester) blir så otroligt statiska och det avskyr jag.

Krav
- löst sittande
- inte statiska
- lätta och ej tunga så som ex bomull blir
- inte apdyra

Tips?
 
Jag behöver hitta nya t-shirts eller linnen till när jag spelar Padel och tränar. Jag vet dock inte vilket material jag ska välja, för de jag hittat hittills (polyester) blir så otroligt statiska och det avskyr jag.

Krav
- löst sittande
- inte statiska
- lätta och ej tunga så som ex bomull blir
- inte apdyra

Tips?
CLN Athletics tycker jag har flera modeller som stämmer in på din lista.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag brukar sällan ha bh till vardags och sport-bh endast när jag tränar. Idag var första dagen för året som jag gick långpromenad i mina...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: snorp
·
Kläder & Bli fin Hej buke. Jag är en sådan där hopplös typ som inte följer några trender, utan hittar några få saker jag gillar och blir galen när det...
Svar
1
· Visningar
681
Senast: snorp
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 502
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 785
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp