Bukefalos 28 år!

Tranans ilands problem V. II

Tranan

Trådstartare
Kollad igenom alla skjortor jag äger. ingen uppnår några höga höjder av stil eller passform.
Så på onsdag måste jag veta vad som gäller idag när det kommer till skjortor.
 
Kollad igenom alla skjortor jag äger. ingen uppnår några höga höjder av stil eller passform.
Så på onsdag måste jag veta vad som gäller idag när det kommer till skjortor.

De flesta herrbutiker har personal som kan hjälpa dig! :)

Minst ett par klassiska skjortor i vitt, marint & svart är nästan ett måste och ljusblå smalare ränder i olika utföranden är min personliga favorit och fungerar för de flesta män! :)

När du har hittat ett märke där passform och material stämmer och har ett par "basic" skjortor kan du börja leka med roligare knappar och andra detaljer.
 
De flesta herrbutiker har personal som kan hjälpa dig! :)

Minst ett par klassiska skjortor i vitt, marint & svart är nästan ett måste och ljusblå smalare ränder i olika utföranden är min personliga favorit och fungerar för de flesta män! :)

När du har hittat ett märke där passform och material stämmer och har ett par "basic" skjortor kan du börja leka med roligare knappar och andra detaljer.
Jag jag vet men vissa känns sådär när man handlar. jag är eller har blivit noga med texturen på materialet.
 
Jag jag vet men vissa känns sådär när man handlar. jag är eller har blivit noga med texturen på materialet.

Min sambo gillar Gant, Filippa K, Armani samt Tiger bäst när det kommer till skjortor, upplever att alla hans skjortor är snygga i gott material :)
 
Ska du ha bra kvalite' och hållbara skjortor så kolla efter shirtfactory och deras butiker.
Dom finns i Stockholm,Göteborg,Västerås och Örebro.
 
Jag tror att du skulle passa bra i en snygg jeansskjorta.
Och jag ser för mej en delegation av stilsäkra Bukedamer som följer med @Tranan i butikerna som smakråd, det skulle vara ett storartat nöje! :D
 
Jag hade bara armani på tiden 89 till 96. Jobbade på NK så det hjälpte. men tappat tochen helt.
 
Kollad igenom alla skjortor jag äger. ingen uppnår några höga höjder av stil eller passform.
Så på onsdag måste jag veta vad som gäller idag när det kommer till skjortor.

Gör ett besök på NK herravdelning och be om hjälp! Killarna som jobbar där är jätteduktiga!
 

Liknande trådar

Hästhantering I måndags skoddes min häst, han fick då snösulor. Samma kväll märker jag att han är spänd och markerar på VF. Vid förra skoningen fick...
Svar
13
· Visningar
1 546
Senast: Meglio
·
Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 494
Senast: Roheryn
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 065
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 469

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp