Bukefalos 28 år!

TravBuke träff...

Humelibumlan

Trådstartare
Den officiella inbjudan.:D

Skapar en ny tråd eftersom den förra börjar bli svammlig.

Bjuder in till TravBuke träff hos mig i Arboga den 25e mars. Och hoppas det passar de flesta och att ni har stor lust att komma :banana:

Grund tanken är att vi åker på v75 på sundbyholm och sen åker hem hit och äter lite mat (blir billigt), pratar, skrattar och har trevligt. Jag kan fixa chaffisar till travet och hem igen :angel:
Andra förslag är välkommna, detta är bara en tanke.

Långväga gäster kan ju komma under fredagen om ni vill, eller ja, alla som vill får gärna komma på fredagen.

Det går buss och tåg till arboga, men jag kan hämta folk i örebro, eskilstuna eller västerås..
Det finns enkelt 6 sovplatser, fler med lite madrasser och sängar, så det är inga problem att övernatta.

Kom igen nu!!! :banana: :bump: :banana:

Ameo! Kan du nåla tråden? :D
 
Sv: TravBuke träff...

Jag kommer gärna!!! (om det passar med hundar, hästar, ungar och man...)
Arboga passar ju fint, det är ju inte så långt från mig. Jag skulle kunna hämta någon i Örebro om det behövs.
 
Sv: TravBuke träff...

Jag är en färsking på detta forum men tycker att det verkar kanonkul att träffa likasinnade människor och kolla trav! jag har b-licens på Sundbyholm men har bara varit aktiv i tre år! är på väg att kvala min ögonsten (Lucy tibo) och bara älskar trav och hästar!!!!!
så om det är ok och blir av så vill jag hänga på denna träff! M
 
Sv: TravBuke träff...

Men hallå, var ÄR alla!!! Klart ni vill åka upp och hälsa på Humlan! :)Och Bazz som också bor på Sundbyholm :D

Kom igen nu, och skriv lite här i vart fall! :bump: :bump: :bump:

:banana:
 
Sv: TravBuke träff...

Jag kommer om jag hittar någon att dela soppapengarna med, är lite ebb i kassan tillfälligt, men vem vet kanske vinner på triss eller har nått till start innan 25:e mars:D

Lines, vill du åka med mig??:cool:

Eller får man kanske ta med sig en icke travmänniska, en sån som håller på med sånna där riiidhästar?;)
 
Sv: TravBuke träff...

Visst, får man komma bara man gillar att titta på trav, visst får man.
Vi har en kallblodstravare, då är man väl kvalificerad.

Inte_Ung, vill komma yill Arboga och titta på trav.
Hon missade ju träffen hos Ina p.g.a. kolik hos ett föl.
 
Sv: TravBuke träff...

Stally vill absolut komma,men detta är precis på Supersvanens födelsedag......
Så det får bli i sällskap med honom isåfall.....
Jag bestämmer mig inte ennu,återkommer.:)

Hur låndt är det Sthlm.Arboga?

Tack för inbjudan föresten!!:bow:
 
Sv: TravBuke träff...

Är ofta inne här på trav men har inte skrivit så värst mycket....
Skulle jättegärna komma men misstänker att det kan bli lite trixigt att ta sig ner från umeå (fattig student o travhästägare är inte den bästa kombinationen... ;) )...
 
Sv: TravBuke träff...

japp,om vi inte kan tjuvåka med någon V75häst?:idea:
Min enda brasklapp är om min akupuktör m.m skulle välja just den helgen,men det tror jag inte då h*n kommer från Eskilstuna.
 
Senast ändrad:
Sv: TravBuke träff...

Blir det ont om plats,kan jag ta med sovsäcken och sova i trädgården med :rofl: .
/Lines-härdad
 
Sv: TravBuke träff...

Lines skrev:
Blir det ont om plats,kan jag ta med sovsäcken och sova i trädgården med :rofl: .
/Lines-härdad
Vi har ju ett litet plåstskjul du kan ta... om du inte föredrar växthuset förståss :angel:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp