Tredje gången gillt - meny

Jag startar ytterligare en tråd, för att hålla isär diskussionerna då det handlar om minst tre olika varianter av ny meny för sidorna.

Jag är inte helt färdig med finputsningen på denna, precis som de tidigare. Men med tanke på den katastrof och panik som det verkar ha varit ;) tänkte jag att det är läge att lägga in denna så fort som möjligt.
 
@Gunnar

Någon skrev:

Väntar med spänning på hur denna meny blir när den är färdig. Just nu är det bara super rörigt ;)

och då svarade du:

Precis som de flesta ville ha den :)
men det stämmer väl inte? De flesta verkar ju vilja ha den indelad som den var förut?
Jag håller med @Voff i annan tråd: På datorn är det smidigare nu men i mobilen rätt rörigt.

För övrigt är det lite rörigt med ny tråd per ny uppdatering, inte konstigt att folk skriver i "fel" trådar.
 
Det kan bli rätt rörigt, när folk har synpunkter på en meny som inte längre är kvar, blir svårt för mig att hänga med då, därför en ny tråd för varje ny meny.
Alla har säkert inte sett alla menyer, nu är det denna tråd som gäller.

De menyer som gömde en del av länkarna under drop-down-menyer gillades inte alltså är det något liknande detta man vill ha.
Drop-down-menyerna var i mitt tycke både snyggare och mindre plottriga. Men jag har förståelse för att man vill ha direkt tillgång till alla länkar, därav detta utseende, lite som förut men mer lättklickade länkar och mer platsbesparande.

Jag försöker se om jag kan göra det hela lite mer organiserat och snyggare, men det är inte helt enkelt om man inte vill att menyn skall ta en massa mer plats.
 
Det här funkar utmärkt enligt mig :up: Sedan vet jag inte om jag tycker det är någon förbättring eller ej, men huvudsaken är att alla forumlänkar är synliga och smidiga. Så jag är nöjd :)
 
Det här funkar utmärkt enligt mig :up: Sedan vet jag inte om jag tycker det är någon förbättring eller ej, men huvudsaken är att alla forumlänkar är synliga och smidiga. Så jag är nöjd :)
Om det är någon förbättring är tveksamt, men mina tidigare försök till förbättring fick tummen ner.
 
Hej!

Jag tycker länkarna över forumen är helt hemska på datorn. De är exakt likadana allihopa i ett sammelsurium av ord, avdelade på exakt samma avstånd.
Kanske dela in dem efter kategori på nåt bättre sätt, jag hittar inte minaforum längre...

/Lavinia, jätteförvirrad.
 
Jag gillar att länkarna nu är typ som innan uppdateringen! Och inte som de var alldeles nyss, i en enda röra typ. Det blir mer överskådligt såhär, när länkarna är under var forumdel istället för på en rad.
 
Jag har sovit mig lyckligt ovetande genom det senaste dygnets ändringar så dessa vet jag inte mycket om men den rosa menyn som kom upp nyss är mycket bättre än den vita röriga som var innan!
 
Jag startar ytterligare en tråd, för att hålla isär diskussionerna då det handlar om minst tre olika varianter av ny meny för sidorna.

Jag är inte helt färdig med finputsningen på denna, precis som de tidigare. Men med tanke på den katastrof och panik som det verkar ha varit ;) tänkte jag att det är läge att lägga in denna så fort som möjligt.

nu är det ju jättebra igen ! tack!!!!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 169
Samhälle Jag postar en ny tråd för ett inlägg som nedan bör man bemöta. Först så gav du mig en varning för att jag gav ett exakt referat av vad...
71 72 73
Svar
1 449
· Visningar
74 136
Senast: turbofling
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 975
Senast: Gunnar
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 542
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp