Tredje gången gillt - meny

Jag startar ytterligare en tråd, för att hålla isär diskussionerna då det handlar om minst tre olika varianter av ny meny för sidorna.

Jag är inte helt färdig med finputsningen på denna, precis som de tidigare. Men med tanke på den katastrof och panik som det verkar ha varit ;) tänkte jag att det är läge att lägga in denna så fort som möjligt.
 
@Gunnar

Det var med stor bävan som jag fick in här nu i morse då jag inte varit inne sedan igår förmiddags. Nu gjorde du min dag däremot :) jag hittat det jag behöver och kan lägga min tid på intressanta diskussioner istället för frustrationsutbrott :bow:
 
Jag startar ytterligare en tråd, för att hålla isär diskussionerna då det handlar om minst tre olika varianter av ny meny för sidorna.

Jag är inte helt färdig med finputsningen på denna, precis som de tidigare. Men med tanke på den katastrof och panik som det verkar ha varit ;) tänkte jag att det är läge att lägga in denna så fort som möjligt.

Jag tänker inte på bukefalos menyrad när jag läser trådens rubrik :angel:
 
Alltså för mig har det varit helt vanligt hela tiden, men nu plötsligt blev vissa knappar rosa (åtminstone annorlunda) och knappen "nya inlägg" försvann? Också notiserna försvann.

Edit: hela balken finns nu längst ner? Whaaat?
 
Jag kan inte se mina PM eller notiser eller nånting?

Skaumlrmbild67_zpsc961a428.png
 
Edit: hela balken finns nu längst ner? Whaaat?
Ah, tack, nu hittade jag! Men det känns ju lite märkligt att ha allt det längst ner :confused: Då ser man ju inte notiser och PM direkt när man loggar in om man inte scrollar ner till botten?
 
Totalt värdelöst att ha notiser, inkorg och allt sånt i botten av sidorna, så det blir 5 :down::down::down::down::down: av 5 möjliga.
 
Jag ser överhuvudtaget inte nu att jag får notiser eftersom de är i botten.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 171
Samhälle Jag postar en ny tråd för ett inlägg som nedan bör man bemöta. Först så gav du mig en varning för att jag gav ett exakt referat av vad...
71 72 73
Svar
1 449
· Visningar
74 179
Senast: turbofling
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 976
Senast: Gunnar
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 548
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp