Bukefalos 28 år!

Trött efter vaccinering?

Krati

Trådstartare
Vår lilla pojke fick sin 3 månaders vaccinering iförrgår och idag är han jättetrött! Är det normalt att det kan bli så? Normalt sett är han vaken nästan hela dagarna, bara några powernaps under dagen och sen sover han bra på natten.

Idag har han sovit nästan hela dagen, men vaknat för att äta.

Kan tänka mig att dom kanske blir trötta av vaccinet men man oroar ju sig lätt för dom små..
 
Vår sov nästan hela tiden i två dygn, vaknade bara för mat o sen var han som vanligt igen så det är ingen fara ☺ sprutorna efter har vi inte märkt nåt av
 
Att de sover massor är nog den vanligaste reaktionen när små bebisar får vaccin så helt normalt! Feber är inte heller ovanligt men förhoppningsvis sover sig er bebis igenom det då! :)

Däremot lite märkligt att inte BVC-sköterskan tog upp vanliga biverkningar kan jag tycka..
 

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 207
Småbarn Vår 1-åriga kille sover så oroligt och ojämnt. Han har sen han föddes sovit dåligt och krävt mycket stöd sen blev det något bättre när...
2
Svar
20
· Visningar
2 809
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 779
Senast: emma-vsm
·
Kropp & Själ jag fick ganska stora sömnproblem för 1 år sen när en stor hjärntumör hittades, 7*7*7cm. Fick Zopiklon utskrivet och kunde sova rätt...
Svar
14
· Visningar
1 127
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp