Bukefalos 28 år!

Trött efter vaccinering?

Krati

Trådstartare
Vår lilla pojke fick sin 3 månaders vaccinering iförrgår och idag är han jättetrött! Är det normalt att det kan bli så? Normalt sett är han vaken nästan hela dagarna, bara några powernaps under dagen och sen sover han bra på natten.

Idag har han sovit nästan hela dagen, men vaknat för att äta.

Kan tänka mig att dom kanske blir trötta av vaccinet men man oroar ju sig lätt för dom små..
 
Vår sov nästan hela tiden i två dygn, vaknade bara för mat o sen var han som vanligt igen så det är ingen fara ☺ sprutorna efter har vi inte märkt nåt av
 
Att de sover massor är nog den vanligaste reaktionen när små bebisar får vaccin så helt normalt! Feber är inte heller ovanligt men förhoppningsvis sover sig er bebis igenom det då! :)

Däremot lite märkligt att inte BVC-sköterskan tog upp vanliga biverkningar kan jag tycka..
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 678
Senast: G-uldlock
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 294
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 692
Senast: Blyger
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 251
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp