Två nya smilies

Egentligen är väl inte dessa tre nya bilder smilies, men det har vid flera tillfällen, om jag inte minns fel, framförts önskemål om att kunna lägga in ett hjärta :heart i trådarna. När jag ändå var igång tyckte jag en hedersbetygelse via en medalj :medal: kunde vara lämplig. För att väga upp det hela en aning petade jag in något som möjligen är aningen mindre smickrande att få :turd:. Det är inte en bakelse :wtf:.

Ändring:
Jag har valt att plocka bort medaljen, då det var svårt att se vad det var och den kändes mindre användbar.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 829
Senast: Zpunk
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 690
Senast: Takire
·
  • Låst
Hundhälsa Ni som hängt med vet att jag febrilt försökt ta reda på VAD som felas Utter, som inte varit sig själv sen i december, utan haft...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
20 478
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 356
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp