Bukefalos 28 år!

Tvåfärgad vagn.

S

Svanhild

Måste väl finnas folk här med tvåfärgade vagnar?:d Håller ju som bekannt på o bygga om en gammal rockard o vill måla den lite fräsigt svart o röd o behöver lite tips på hur det kan se ut med tvåfärgade vagnar...:)
 
Sv: Tvåfärgad vagn.

Min maratonvagn är svart med röda linjer, det tycker jag är väldigt snyggt :) Jag gillar när det är lite diskret och skulle tex inte vilja ha en klarröd vagn, men smaken är ju som baken... Jag har ingen bra bild som ger vagnen rättvisa dock. Men som sagt, stripes är alltid snyggt.
 

Liknande trådar

Körning Hej, jag Håller på att sy ett kuskförkläde men saknar mönster och har aldrig sett ett irl. Har sytt flera kjolar dock så har utgåt från...
Svar
1
· Visningar
648
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
466
Senast: hamilton1
·
  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 699
Senast: __sofia__
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 343
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp