[U]Ponnyryttare![/U]

A

avanti173

hej alla!

Undrar om det finns någon trevlig prick som kan komma med lite råd och tips till mig? någon som tävlar och träna regelbundet.... ??

:)
 
Sv: Ponnyryttare!

Var det något speciellt du ville ha hjälp med? Annars tycker jag också att du skall skaffa en tränare du trivs med. Lättare än att få hjälp över internet.
 
Sv: Ponnyryttare!

haha, har redan en bra tränare men det var inte just om det jag skulle fråga... tänkte höra hur ni brukar lägga upp det med tävlingara och så! ;)
 
Sv: Ponnyryttare!

Får gärna PM:a om du vill så kan jag se om jag kan tillföra något! :bump:
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 357
Senast: zarmino
·
Tävling Hej alla hästmänniskor! Jag är 12 år och tävlar regelbundet på ridskolehästar på min ridskola 70 cm hoppning lätt c1 dressyr. Någon som...
Svar
3
· Visningar
1 046
Hästvård Hej! Står lite kluven nu. Jag har en häst som står med en hagkompis som väldigt gärna biter i hans känselspröt/ansikte. Min kommer...
Svar
3
· Visningar
619
Senast: mily
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva era tips på hur man hanterar sin nervositet när det kommer till tävling. Jag tävlar både hoppning, dressyr &...
Svar
11
· Visningar
1 466
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp