Ullaredtråden för hundfolket!

Åh!! Hoppas det finns något Hurtta-halsband kvar när jag ska dit, hundf*n rullade sig i en diarrehög idag så vill gärna byta, är lite... bakterienörd :wtf::turd:
 
När jag var där fredagen 3/7 fanns där knappt några hurtta halsband :( Om någon ska dit snart och har tid och lust får h*n gärna kika åt mig :angel::love:
 
Nu har jag varit där! Inte mycket Hurtta-halsband så lät bli faktiskt, men hittade en drös med annat ändå :p

ca 15(!) leksaker - repgrejer, gosedjur, prasselsaker etc. kostade mellan 9,90-59,90 kr
bajspåsar med knyt, extra starka 60-pack 29,85 kr
tuggringar, 15,95 kr styck
hundgodis med mintsmak 400 g, 24,95 kr
godisväska 24,95 kr
packväska (klövjeväska) 79,95 kr
tuggpinnar råhud 10-pack 69,95 kr
leversnittar 2 kg 24,95 kr
regntäcke från Hurtta 199 kr
schampo 69,95 kr
vattenflaska 19,95 kr
plutoduk/torkduk 49,95 kr
fästingplockare 16,95 kr
blodstopp 59,95 kr

Med alla leksaker landade hundgrejerna på ca 1200 kr, är nöjd!! & hunden också :love: Hoppas det hjälper någon med priser, man brukar ju undra lite innan man varit där :)
 
Jag har heller aldrig varit där och är lite nyfiken! :p
Däremot var jag till Bo Ohlsson i Tomelilla i vintras, vilket många sagt är "Skånes Ullared". Jag väljer att tro att det är sant, för den affären sög - så då slipper jag undra över Ullared också, det är ju bara dåligt, sunkigt och värdelöst utbud ändå. :D

Bo Ohlsson är ingenting mot Ge-kås i Ullared. :p
 
Någon som varit på Ullared senaste tiden?

En kompis åker ner i nästa vecka och hon ska köpa lite hundgodis åt mig om det fortfarande finns bra. Förra året köpte jag en hel del av Brits Let's Bite torkade kött. Dessutom köpte jag ett Hurtta vintertäcke för endast 199 kr. Någon som vet om de har några grejer från Hurtta eller annat kvalitetsmärke inne på hundavdelningen just nu?
:)
 
När jag var där för ca en månad sedan fanns inga täcken från Hurtta om jag minns rätt.
Det fanns halsband och sele från hurtta, men alldeles för stora för min hund..
Var rätt besviken på hundavdelningen men en del godis blev det förstås. Minns dock inte om jag såg Brit lets bite!
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
718
Senast: Nova123
·
L
Övr. Hund Hej! Nu är det såhär att jag ska få en hund valp som är en flat coated retriever 💙 Och han kommer flytta hem till oss i helgen så jag...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: Pilot
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
8 993
Senast: Hedinn
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 073
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp