Bukefalos 28 år!

Ulvlek - Once Upon a Time

Vad gäller Lena var jag övertygad om att hon fuskade där ett tag, jag var riktigt irriterad, pekade ut oss alla men utan teorier. Jag funderade ett bra tag över möjligheten att bara hacka lite snyggt o kunna läsa folks PM, det lär ju gå att göra liksom, så jag funderade över om Lena kunde läsa alla mina pm o inte bara de i leken.. ;) eller om nån hade läckt :nailbiting:
 
Herregud jag är inte tillverkad för att vara ond, är helt slut o hade bett om att få bli lynchad om vi klarat en dag till :D Heja oss! Fasen så kul, det var tufft! Väldigt rolig lya o ulvkollegor, en eloge till er allihop! :bow: O tack LL för en rolig lek! :bow:

Jag ska sluta översläta allt märkligt du gör med "hm skumt men jag tycker ju alltid att Lenis är skum så det betyder inget" :p
Förstår inte hur Snurris lyckades klara sig från lynch dagen efter Lena lynchades O_o
 
Samma här, var därför jag var så osäker in i det sista! Hade Lenis högst upp och så var jag väldigt osäker mellan snurris och cirkus

Vill förtydliga att jag faktiskt aldrig blivit jagad så länge över en förstaröst i DL1 så jag hade argumenterat exakt likadant oavsett roll :) Det var snyggt att ta mig som ond sådär faktiskt! O jag blev himla förvånad när @Lobelia verkade tycka Snurrfian var god i sista sekund!
 
Nedrans ludna typer alltså!! :rage: Men typ grattis eller något?! :D :angel:

(Nä, snyggt spelat verkligen! Och tack LL för en kul lek! Älskar temat :love: :) )
 
Jag är rätt stressad fn och då går jag mest på instinkt och hade väl kunnat utveckla mer om jag hade haft tid.

Dock tyckte jag leken blev rätt otrevlig och då checkade jag ut.
 
  • Gilla
Reactions: fio
Tack för en kul lek!

Det blev ju väldigt basic när den stackars siaren råkade bli käk.
Å andra sidan så jämnade det ut sig när vi både åt vår kompis och sen stötte på ängeln.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp