Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

GotAsecret

Trådstartare
...IngelaH tyckte jag skulle starta en tråd i ämnet, så nu gör jag det, eftersom jag sitter med sådana djupa funderingar här i min ensamhet :D

Så, hur tror ni det står till med intelligensen hos en konserverad surströmming?

Jag tror de är så pass smarta att de kan läsa tankar, läsa mellan raderna och dra slutsatser :)
Kanske innehåller de höga halter av Omega-3, som det sägs att man blir smart av?

Vad tror ni? :D
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Eller så är det allt konserveringsmedel??:D
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

...IngelaH tyckte jag skulle starta en tråd i ämnet, så nu gör jag det, eftersom jag sitter med sådana djupa funderingar här i min ensamhet :D

Så, hur tror ni det står till med intelligensen hos en konserverad surströmming?

Jag tror de är så pass smarta att de kan läsa tankar, läsa mellan raderna och dra slutsatser :)
Kanske innehåller de höga halter av Omega-3, som det sägs att man blir smart av?

Vad tror ni? :D

Jag tror att den är helt klart större än min grannes...... förbannade surgubbe :mad:
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Skulle gissa på att de är bra mycket smartare än många okonserverade människor iaf:angel::D
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

De är ungefär lika intelligenta som de som skriver i denna tråd.

Med andra ord smartare än genomsnittet... He he ;)
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

De är ungefär lika intelligenta som de som skriver i denna tråd.

Med andra ord smartare än genomsnittet... He he ;)

Superintelligenta alltså. Vilken tur, att jag fick någon att starta denna fantastiska tråd. Jag som är så blygsam och inte vill skryta... kunde ju inte starta den. Det hade ju sett konstigt ut...
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Ja som moderator kan du ju inte börja starta surströmmingstrådar till höger å vänster. Det kan skada den icke surströmmingstänkade bukebefolkningen -> ger fel signaler sas.
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Eller hur. Det hade INTE fungerat att diskutera surströmmingars intelligens... Risken är väl att jag skulle blivit anklagad för jäv...
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Superintelligenta alltså. Vilken tur, att jag fick någon att starta denna fantastiska tråd. Jag som är så blygsam och inte vill skryta... kunde ju inte starta den. Det hade ju sett konstigt ut...

:rofl: :love:
Så, har ni råkat ut för "konserverad surströmmingssituationer"? :p
Typ "t.om. en konserverad surströmming fattar ju att..."? :D
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

men kan det vara eller bero på vem som har konserverat surströmmingen om det är därifrån intelligensen på själva strömmingen kommer i från ?

// frej som fortsätter att filosofera med glass skålen i näven
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Men surströmming är rätt intelligent, jag menar de överlever ju sina mindre smarta gelikar som bara blir inlagda:D
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Det beror på flera aspekter såsom fiskens närområde. Vart den fångades. Om det var fullmåne. Om fångstredskapet var i en klar färg lr ej. Burkens storlek. Antalet surströmmingar i burken. Saltgraden. Och så vidare.
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Inlagda gelikar har ju den fördelen (?) att de utökar sin näringshet. Men om det är intelligens är svårt att svara på.
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Vill du med det mena att ansvaret för surströmmningens intelligens vilar på norrlänningars axlar? Då måste vi vänta tills någon norrlänning kan komma in i tråden och verifiera hur det är...
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

temperatur på vattnet och inpackarens skostorlek skulle jag vilja tillföra din lista


// frej hämtar mer glass detta kan bli mycket spännande:D
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Det beror på flera aspekter såsom fiskens närområde. Vart den fångades. Om det var fullmåne. Om fångstredskapet var i en klar färg lr ej. Burkens storlek. Antalet surströmmingar i burken. Saltgraden. Och så vidare.

Här tror jag att vi börjar komma sanningen på spåret... :bow:
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Jag får hämta glass jag med.. detta måste vi får ett svar på:D
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Vadå vänta :confused:?? Ni har ju mej! Låt er inte luras över att jag råkar bo i Sörmland. Äkta norrlänning :D äter surströmming så ofta ja kan. Godare än nått annat. Oh yeah :banana:!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 018
Senast: Sasse
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 397
Senast: IngelaH
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 569
Senast: Imna
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
20 613
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp