Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Oh, känns genast mkt lugnare med en expert på området surströmmingars intelligens i panelen. Då bör vi komma till botten med mysteriet.
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Så tråden tar slut efter 2 sidor? :eek:
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Nej jag vill ha mer svar på OM surströmmingar är bättre än andra på det du nämnde i inledningen jue!!!
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Njaa... det här var väl bara den inledande bakgrunden... sen ska vi ha fram frågor som vi måste få fram svar på medelst källhänvisning eller annan lämplig metod innan vi försöker bestämma oss för vilket resultat vi blir nöjda med och då knyta ihop säcken med en sammanfattning. Sen måste vi leta fram en målgrupp, som har förmågan att uppskatta allt arbete som vi har lagt ner.
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Kan någon nu fixa ihop frågeformuleringen till vår vetenskapliga undersökning?
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Vi måste även ta hänsyn till annan intelligens än ren IQ om vi ska få en vetenskaplig undersökning som ligger i tiden. Hur är det med deras sociala kompetens,till exempel?
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Det beror väl lite på hur de är placerade i burkarna... om de "ligger sked" eller... :o Men du har helt rätt, en fråga som absolut bör tas med i frågeformuleringen.
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Vad är syftet med undersökningen?

Bakgrundsfakta? Omvärldsanalys?

Metoder för faktainsamling?

Detta är väl några faktorer som jag tycker spelar in.

Konserverarens skostorlek är absolut en viktig aspekt vad gäller bakgrundsfakta... :rofl:
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Vad är syftet med undersökningen?

Bakgrundsfakta? Omvärldsanalys?

Metoder för faktainsamling?

Detta är väl några faktorer som jag tycker spelar in.

Konserverarens skostorlek är absolut en viktig aspekt vad gäller bakgrundsfakta... :rofl:

Och plåtburktillverkarens hårfärg, inte att förglömma
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

...och kanske på dennes arm/handhår...så man kanske kan få veta från vem eventuella hårstrån i burkarna kommer ifrån! :eek:
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Jag tror helt klart tiden mellan fångst och konservering påverkar också. Undrar om det är lång eller kort tid mellan fångst och konservering som ger mest intelligens?
Påverkar även den faktiska längden (i kilometer) på resan tro?
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Och, säg om ett gäng konserverade surströmmingar legat nergrävda i sisådär 10 år, hur mår de när de kommer upp till ytan?
Har de liksom slagit sina kloka omega-3-hjärnor ihop? Eller bara surat på varandra?

Eller helt enkelt bara ignorerat varandra, avtrubbade av stanken som bara blivit värre och värre med åren?
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

...IngelaH tyckte jag skulle starta en tråd i ämnet, så nu gör jag det, eftersom jag sitter med sådana djupa funderingar här i min ensamhet :D

Så, hur tror ni det står till med intelligensen hos en konserverad surströmming?

Jag tror de är så pass smarta att de kan läsa tankar, läsa mellan raderna och dra slutsatser :)
Kanske innehåller de höga halter av Omega-3, som det sägs att man blir smart av?

Vad tror ni? :D

Jag som jobbat med att packa och skicka iväg surströmming under fyra somrar (med lovord från chefen) kan berätta en hemlighet för dig - surströmmingen är intelligent. Brukade kommunicera med ett par stycken fiskar som låg där i baljan och simmade, en av dem var mycket frustrerad över att så många såg dem som skit. Ville inte förknippas med SD :confused::angel:
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Jag som jobbat med att packa och skicka iväg surströmming under fyra somrar (med lovord från chefen) kan berätta en hemlighet för dig - surströmmingen är intelligent. Brukade kommunicera med ett par stycken fiskar som låg där i baljan och simmade, en av dem var mycket frustrerad över att så många såg dem som skit. Ville inte förknippas med SD :confused::angel:

Hmm... det tar sig! Nu har vi två säkra källor att hänvisa till om Djurens Rätt vill blanda sig i och känna att de behöver citera från en säker källsida också... :bump:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 017
Senast: Sasse
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 389
Senast: IngelaH
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 565
Senast: Imna
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
20 592
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp