Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Jag som jobbat med att packa och skicka iväg surströmming under fyra somrar (med lovord från chefen) kan berätta en hemlighet för dig - surströmmingen är intelligent. Brukade kommunicera med ett par stycken fiskar som låg där i baljan och simmade, en av dem var mycket frustrerad över att så många såg dem som skit. Ville inte förknippas med SD :confused::angel:

:rofl::rofl: I love you! :love:

Det har alltid talats om magkänsla, jag tror på surströmmingskänsla jag!
Min inre surströmming talade om att bästavännen dolde något för mig, och se så rätt den hade...
Nu ska bara resten fram också, för den säger att där finns mer som inte berättats...
 
Sv: Underskatta inte intelligensen hos en konserverad surströmming...

Jag blir knäpp! Surströmmingen har ljugit för mig i nästan ett år! :mad:
Den är alltså så pass intelligent att den kan lura en människa i x antal månader! Och nu sitter den där och hånskrattar åt mig! :mad:
Synd att det inte är surströmmingspremiär snart! Då kanske jag skulle äta en själv, som hämnd?!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 385
Senast: IngelaH
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 565
Senast: Imna
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna...
24 25 26
Svar
516
· Visningar
20 590
Senast: qitis
·
Relationer Vad är hemligheten bakom att lyckas i långa relationer? Alltså inte att bara vara i en långvarig relation utan att faktiskt trivas i...
13 14 15
Svar
287
· Visningar
34 688
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp