Bukefalos 28 år!

utrustning i lite.. speciella.. färger

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Pazuzu skrev:
Happy Mouth-bett i annorlunda färger:

happypastelbits-l.jpg


Eller varför inte en grön westernsadel:

crazyhorse_1826_1097333
Stackars häst som måste ha den... ;)

Nej men gud vad häligt! *överentusiastisk* :love: :love: skulle vara fint med ett lila bett ^^;
 
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

ciliegia skrev:
ååååh! ge mig!!!

Jag blir alldeles lyrsik av den här tråden.. så mycket man vill ha, så dålig ekonomi och så svårt att få tag på >.< dammit!
 
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

1ptfmw


Okäääj, i jämförelse med en del prylar här är dessa rätt tama, men jag är ute efter ett par lila stigbyglar... Lila är en fin färg ^^;
 
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

lånar sista


Det är -väldigtmycket-manskulel vilja ha här

arabens(välmusklad häst!) utrustning var ju fantastisk,men DYR!

Amerikanarna är ju välkända för sin underbara kreativitet och förmågan att inet ta något seriöst,mankan hitta mycket kul där..:)

Hade jag bara haft lite mindre hästar så hade jag nog haft ett antal roliga benskydd/lindor/träns etc..


Dte absolut mest udnerbara jag någosnin sett var en svart häst med zebrarandig lycrahood och lycratäcke

jag MÅSTE ha till mina svartingar(vi har mycket barn som passerar utanför hagen,de kannog tycka det är jättekul)

men dte kommer väl inte i strlk XXXXL..:(

Thina
 
Senast ändrad:
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

browbanddisplay2.jpg


Wow, där fanns det bra många jag vill ha! :love:
Men de är väl svindyra :crazy: :p
 
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Synd att allt ska vara så dyrt, som sagt... Måste spara lite pengar och lägga ut på diverse onödigheter märker jag ;)
 
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Massor av skojiga saker!

Jag gillar annorlunda färger, tycker det är läckert!
 
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Ja, Swarovski-tränset är ett av de snyggaste jag sett i hela mitt liv, och lila glitterboots hade gett mig och hästen den uppmärksamhet jag tycker om (och behöver) ;)
 
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Själv rider jag i en rosa/lila wintec sadel! :) jätte häftig
 
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Tänk på att en hel del grejor kan mn fixa själv om man är normalt händig...pannband är lätta att klä in, sy på pärlor eller smyckedelar från tex ett kasserat halsband på en bit tyg och sy sedan tyget om pannbandet! Pannband brukar vara billiga att köpa annars kan man ju ta och putsa upp ett gammalt från kasserat träns.

Klipp till och klistra in teddyfluff på benskydd etc.

Det är ju bara din fantasi som sätter gränser.

Gå in på en loppis och kolla in deras beg smycken, många säljer tex halsband för 10 kronor med massor av olika pärlor. Tex loppisen Emmaus i Malmö (Den på kirseberg) sålde ett bärnstenshalsband med hyfsat stora bärnstenar på för 25:- när jag var därinne innan i veckan).Affärer som har "nya" pärlor är tex Panduro Hobby och Skara Slöjddetaljer.

Skapa bukefalister! Sedan kan ni ju visa era alster i en tråd härinne!

Jag väntar med spänning!

/KT
 
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Har palle ett sådant här, då? Det är ju rosa ;)
doneBlackwRedPadwflash23.gif
 
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

gtycker det ser rätt ut kan iofs vara instllningen på jobbet s dator som gör det. har ett sånt som är fodrat rött med röda gummityglar som jag köpte på börjes för massa år sen...fin kvalite tom. :)
 
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Det ser rätt rött ut på just dne där bilden, ja, men det är med största sannolikhet rosa, eftersom det stod under.
 
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

En lila sadelgjord med hologram, kanske?
1webbing15.jpg


Eller varför inte ett neonrosa syntet-träns..?
1webbing9b.jpg


Rosa grimma med camouflagehologram om man skulle vilja ha en sådan…
1webbing3.jpg


Lägg märke till den lila ;)
sadmini3.JPG


Hittade allt (förutom sadeln) och mycket till på http://www.sunsetrugs.com.au/ :love: :love: :love: :bow:
 
Sv: utrustning i lite.. speciella.. färger

Jag fick en chock när jag såg detta i Hööks katalogen... :eek:
690198.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Har köpt lägenhet där köket har kvart klinker på golvet, vita högblanka skåpluckor och svart bänkskiva. Köksmöbler till detta? Litet...
Svar
10
· Visningar
354
Senast: gullviva
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 647
Senast: LiviaFilippa
·
Gnägg Det var i en annan tråd jag fick lära mig att det vita på en skäck är brist på pigment och inte någon skimmelgen(?). Spännande! Sedan...
Svar
18
· Visningar
1 688
Senast: Time Lord
·
Tjatter Vill ni visa bild på eran vigselring? Förlovningsringen är i guld, helt slät. Vill ha en vigselring med en sten i. Eller ja bilden jag...
2
Svar
39
· Visningar
2 924
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp