Utställningspremiären avklarad! (mkt bilder)

Prillan

Trådstartare
Nu har jämtisvalparna varit på sin första utställning och jag är så himla glad o nöjd:)

Först det viktigaste av allt; de var så lugna o snälla, de bara spanade eller sov, flera kom fram o berömde dem o det var jättekul.

utst003.jpg
[/IMG]

Våran lilla Gro 4 mån. Hon blev 1 valp, HP, BIR, BIG 1 och BIS R Valp (av 9) Hon fick jättefin kritik o domaren tyckte att hon hade ett härligt temprament, den där lilla Grodan hon sprang o sprang o tyckte att det här var superkul o när det applåderades vilt i finalerna så sträckte hon på sig lite extra

utst002.jpg
[/IMG]

Gro s syster GRY fick samma fina kritik men tyckte inte riktigt om det här med koppel o springa och behöver växa lite mer,hon blev 2: valp, det var även hennes mattes första hundutställning så de gjorde det bra tycker jag..
utst007.jpg
[/IMG]

Sen kom våran Jänta 6 mån hon fick jättefin kritk oxå men inget Hp pga för kort svans o sen tyckte hon inte det var lika kul som Gro o visa upp sig. men hennes uppfödare kom o hälsade på o han ville helst köpa tillbaka henne för hon var så fin o trevlig:banana:

utst009.jpg
[/IMG]

här var det lite grisörondax

utst005.jpg
[/IMG]

hälsningar ffrån en mkt trött men nöjd prillan
 
Sv: Utställningspremiären avklarad! (mkt bilder)

Grattis, grattis vännen :banana::bump:

Fast jag vidhåller; svansen är inte för kort, men den är väldigt öppen ännu. Med tur drar den sig, med otur så får du nog i alla fall den viktiga 2:an i pff. klass ;)
 
Sv: Utställningspremiären avklarad! (mkt bilder)

tack! ja jag är så glad! Vet du svansen var i en fin båge hela tiden hon sprang så det kanske finns ett liitet hopp.
prillan
 
Sv: Utställningspremiären avklarad! (mkt bilder)

Strålande :D Det kommer sig säkerligen tror jag..

Sundsvall nästa nu då??

Just nu känns det som att det blir Molly och ev. Rix jag åker med..
Det är ju detta med mätningarna och hur mycket det skiljer från gång till gång som stör mig en aning :devil:

Hoppas dock gå jaktklassen då med iaf Molly :angel:
 
Sv: Utställningspremiären avklarad! (mkt bilder)

Hihi, du har ju lyckats få med mina kompisars hundar på det här kortet med :D Tollarvalpen och labben uppe i högra hörnet :)

Vad roligt att det gick bra för er!

:rofl: de var jättrevliga, vi pratade lite med dem...tollarvalpen var ju helt underbar:love::love: o labben ja det var nog den största coolaste labbe jag nånsin sett...
prillan
 
Sv: Utställningspremiären avklarad! (mkt bilder)

Ja, de är jättetrevliga..

Tollarvalpar är alltid helt underbara, hennes vuxna tollare är också jättefin :)

Labben blir ju 13 i år, så det är nog inte konstigt han är cool :D Men det kan vara lite fräs i honom också :rofl:
 

Liknande trådar

Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 798
Senast: shia
·
M
Övr. Hund Hej. Jag skall försöka fatta mig så kort som möjligt, hoppas att ni orkar läsa allt! Jag och min sambo skaffade oss, i mitten på...
2
Svar
31
· Visningar
6 275
Senast: Shark
·
Övr. Hund Idag for vi ner till collieklubbens utställning i Oskarshamn. Vi såg fram emot en solig dag med en massa hundar av olika raser o typer...
Svar
8
· Visningar
1 122
Senast: antiloop8
·
O
Övr. Hund Ställde ut på en inoff i dag (första ggn vi ställer inoff) Ställt på oficiell innan, så jag tog detta som träning, var inga fler...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: jappisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp