Bukefalos 28 år!

Va tycks om denna BLANDras?

Sv: Va tycks om denna BLANDras?

..du skamtar? Sag att du bara tog en bok o letade ratt pa korsningen fran helvetet pa egen hand.. Pleeease!!
 
Sv: Va tycks om denna BLANDras?

Önskar att de vore så, men nej, dessa valpar är födda å leveransklara......
Å allt ja kände va........:eek::eek::eek::eek:
 
Sv: Va tycks om denna BLANDras?

hahahahahaha... maste saga att det helt plotsligt kanns sa mycket battre med de vantade catahoulavalparna hos svarfar efter var hane.... de kan komma ut som morrande sma tazmanska djavlar bast de vill - har star de nog i la i speciellhet.... :rofl:

..men vad "uppfodarna" pa? O i arlighetens namn, nar de har valparna sakpades.. det maste ju ha varit varldens kodac moment!
 
Sv: Va tycks om denna BLANDras?

Det enda jag känner är att vi just nu saknar en smily som står och bankar huvudet i en vägg. Varför i hela friden korsar man på det viset???? :cry:
 
Sv: Va tycks om denna BLANDras?

Varsågod:

p025.gif
 
Sv: Va tycks om denna BLANDras?

O i arlighetens namn, nar de har valparna sakpades.. det maste ju ha varit varldens kodac moment!
En trappa kan användas till mycket :angel:
Jag har sett hur det går till ;) bara viljan finns skapas en lösning!
 
Sv: Va tycks om denna BLANDras?

haha ja.. eller sa lagger man sig ner eller... >.<

Djur kan vara rejalt kreativa problemlosare! ..pa gott o ont.
 
Sv: Va tycks om denna BLANDras?

:eek:
låter ju som en vettig korsning....eller inte. :eek: Hur i hela världen får man en sån idé i huvudet?
 
Sv: Va tycks om denna BLANDras?

Jag bara måste få se en bild av detta, är sjuukt nyfiken! Det är förkastligt och alldeles åt skogen att korsa på det viset men jag kan inte hur mkt jag än försöker föreställa mig hur dessa valpar ser ut :crazy:

Mvh Jate Volim
 
Sv: Va tycks om denna BLANDras?

Pappa stod på soffan kanske? :rofl:

Men ja, såna blandningar är ju förkastliga, men helt ärligt är det ju varken första eller sista gången man ser en sån galen korsning, tyvärr.:(
 
Sv: Va tycks om denna BLANDras?

Men ja, såna blandningar är ju förkastliga, men helt ärligt är det ju varken första eller sista gången man ser en sån galen korsning, tyvärr.:(

Jag blir så ledsen för visst kan man ha turen att det går bra men jag ser främst alla problem som riskerar att uppstå. Har märkt att det är ganska populärt att blanda med tax på det ena eller andra sättet men jag kan inte för mitt liv förstå hur man tänker när man låter en sådanhär kombination se dagens ljus :mad:
 
Sv: Va tycks om denna BLANDras?

kl


Vad är det för poäng med att starta *ännu* än tråd om blandraser?
 

Liknande trådar

Avel Hej! Hur stora var era föl som 6 mån resp 1 år och sen vuxna? Mitt föl är 5 mån och ca 123, hennes mamma är d ponny o pappa 167. Hoppas...
Svar
13
· Visningar
1 324
Senast: Jaasse
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 381
Senast: Luff
·
Hästvård Undrar hur ni brukar rykta hästen inför ett vanligt ridpass? Får en känsla av att alla gör olika och ridskolor lär även ut olika så...
2
Svar
25
· Visningar
2 338
Senast: Bapelsin
·
  • Artikel
Dagbok Jag har bestämt mig för att utbilda mig vidare. De utbildningarna jag har sedan innan är inget att ha om jag vill kunna tjäna mer än...
Svar
5
· Visningar
982
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp