Bukefalos 28 år!

Vaccinera???

Sv: Vaccinera???

Ja.
Men jag var vid ett tillfälle några dar sen så jag vet inte om dom släpper in min 5 åriga blandrastik på en utställning.
:D :rofl: :D
 
Sv: Vaccinera???

Javisst självklart! Dessutom tävlar våran i agility så det måste han vara för att få vara med.
 
Sv: Vaccinera???

Ja, för mig är det en självklarhet.

Och så känns det ju bra nu när EU lättar på alla regler.. :smirk:
 
Sv: Vaccinera???

Ja självklart...för hundens bästa såklart!
 
Sv: Vaccinera???

Vi har en väldigt hög vaccinationsfrekvens vad gäller valpsjuka hepatit o parvo i sverige (troligen högst i världen). Nästan alla hundar är grundvaccinerade o de flesta blir regelbundet återvaccinerade.
PL
 
Sv: Vaccinera???

Mina har aldrig varit vaccinerade innan, här där vi bor så finns det inga andra hundar och åker vi bort är dom hemma på gården.
Men vi ska åka och vaccinera dom idag för dom ska med till Falsterbo i sommar.
 
Sv: Vaccinera???

Ja min är vaccinerad.
Tycker det känns säkrast.
 
Sv: Vaccinera???

Jag har min vaccinerad mot det mesta, även rabies, då jag är utomlands mycket med honom... :)
 
Sv: Vaccinera???

Självklart....skulle inte ens tänka tanken att inte göra det.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har två hundar som äter Nexgard. Vi har fruktansvärt mycket fästingar här, bor i en kuststad i Södermanland, har för mig att jag...
Svar
0
· Visningar
402
Senast: movi
·
Kropp & Själ Var hos husläkaren i veckan och blev uppmanad att vaccinera mig mot bältros. Jag har sett reklam på tv att om man är över 60 år så...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 541
Senast: hastflicka
·
Hästvård Jag försöker googla men hittar inte svar på frågan... Efter att hästen fått sin årsvaccination, hur lång tid behöver det gå innan man...
Svar
4
· Visningar
614
Senast: Sirap
·
Småbarn Vi funderar på att låta vaccinera vår 3,5-årig mot vattkoppor. Jag tänkte göra det redan i våras, men såg sedan att FHM skulle utredde...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 502

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp