Bukefalos 28 år!

Vad är det som händer?

Fraggel_Tess

Trådstartare
Är det några bekymmer på G här på Bukefalos. Jag får upp en sorts ruta med alla inlägg ovanför själva tråden eller hur man nu ska beskriva det.

Det var så igår morgon också men rättade till sig under dagen.Man ser dessutom inte i själva tråden vem som svarat på vems inlägg utan det syns bara i denna lilla ruta. :confused:
 
Sv: Vad är det som händer?

Prova att klicka på "visningsalternativ" i menyn i en tråd och se vad som är valt där. Det ska vara "linjär visning" för att det ska se ut som vanligt.

/Erica
 
Sv: Vad är det som händer?

Problemet är att det skett av sig självt. Nu är det normalt igen utan att jag gjort några förändringar. *Förvirrad*
 
Sv: Vad är det som händer?

Igår kunde jag inte öppna vissa trådar, det stod att jag inte hade behörighet att läsa. :confused:

Det försvann också av sig själv. Knepigt...


MillyM
 

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 709
Senast: Linda_A
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 607
Senast: cili
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 793
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 055
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp