Bukefalos 28 år!

Vad är detta för träns? Matador??

P

prallan

Hittade mitt drömträns :love: silvernitar, silverspännen, silversöljor, betthakar och trä-igenom-flärp till nosgrimman ist för ögla. Har sett det för länge sedan och har nu hittat det begagnat, så nöjd! Men det vore kul om någon visst mer om det. Jag har försökt att googla men inga napp, så kan det ha marknadsfört under något annat namn? Det är stansat i nackstycket "matador"
C2AC9DD9-BB65-48A3-A2A6-3F2C6E4CC01C_zpswgk6bv2u.jpg

617340E2-3A55-48F0-A794-5AD97410103F_zpsilm3tnqs.jpg
 
Jo, detta är allt jag oxå hittade, det senare är dock Mountain Horse :) Jag är nyfiken på info om märket.
 
Ser ut som ett träns som fanns på Hööks för massor med år sen. Jag hade ett sånt till min ponny tills betthakarna blev glappa och och bettet ramlade ut ur munnen på ponnyn ibland, då bestämde jag mig rätt fort för att byta träns.
 
Jaha, hade det dessa detaljer? Jag har nämligen bara sett liknande fast med mässingdetaljer och det var inte i Sverige :)
 

Liknande trådar

Utrustning Har googlat och googlat men hittar inget träns som ser likadant ut som det min medis har, men det kanske är någon här som vet hur...
Svar
4
· Visningar
1 542
Senast: Korven
·
Z
Hoppning Förra sommaren köpte jag ett 6årigt sto med kanon stam (Heartbreaker) som mer eller mindre hade varit vanvårdat i hela sitt liv. Ingen...
2
Svar
23
· Visningar
3 658
Senast: zoowie
·
M
Övr. Hund Jag har sökt efter lydnadskurser på två olika hundklubbar häromkring sedan jag fick hunden (som nu är lite över ett år) men inte fått en...
Svar
1
· Visningar
756
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp