Bukefalos 28 år!

VAD är hon?!

H

HallonDoft

181.jpg



Några av er han kanske "sett" mig i min andra tråd men för er som inte vet så fann jag för ett tag sedan en kanin i skogen.
Ingen ägare har gett sig till känna så nu har jag och min sambo blivit med kanin! :laugh:

Nu skulle jag vilja ha svar på vad det skulle kunna vara för liten kanin jag hittat.
Lägger med en bild.
Hon väger cirka 2 kilo om så ni vet på ett ungefär hur stor hon är!
 
Sv: VAD är hon?!

181.jpg



Några av er han kanske "sett" mig i min andra tråd men för er som inte vet så fann jag för ett tag sedan en kanin i skogen.
Ingen ägare har gett sig till känna så nu har jag och min sambo blivit med kanin! :laugh:

Nu skulle jag vilja ha svar på vad det skulle kunna vara för liten kanin jag hittat.
Lägger med en bild.
Hon väger cirka 2 kilo om så ni vet på ett ungefär hur stor hon är!


Dvärg vädur/ angora elr sån där lejon ras. :idea: Dom brukar ha hår överallt:rofl: Oftast en tufs mellan öronen men din kanin e nog en korsning mellan dessa raser.
 
Sv: VAD är hon?!

Hmm...
Ja jag har ingen aning! :D
Söt är hon iaf!
Just nu är hon ute och kollar in nya uteburen... Det är rätt varmt här idag så det är ingen större skillnad mellan "hennes rum" och ute! :D
 
Sv: VAD är hon?!

Är det inte en dvärgvädur fuchs då? De är ju långhåriga över typ hela kroppen
 
Sv: VAD är hon?!

Ser ut som en dvärgvädur fuchs. Troligtvis madagaskarbrokad till färgen (syns lite dåligt på bilden dock så jag är inte säker).

Hon är inte öronmärkt?
 

Liknande trådar

Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
795
Senast: Blyger
·
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 680
Senast: gul_zebra
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 635
Senast: Barbabelle
·
Hundträning Hej Har lånat en gammal gatuhund någon gång i månaden i ett par år! Vi har super bra kontakt hon verkligen tyr sig till mig och lyssnar...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp