Bukefalos 28 år!

Vad för grip att sätta på ridtajts.

landet

Trådstartare
Har funderat på att sy ett par ridtajts, men har idag googlat som en idiot utan att hitta något man kan använda som grip i rumpan.

Någon form av silikon eller liknande, någon som har tips på vart jag ska leta.
ska fungera på lycra.
 
Har funderat på att sy ett par ridtajts, men har idag googlat som en idiot utan att hitta något man kan använda som grip i rumpan.

Någon form av silikon eller liknande, någon som har tips på vart jag ska leta.
ska fungera på lycra.


http://www.pandurohobby.se/Katalog/...-Effektfarg/1/250081-Pop-Up-Liner-svart-28-ml

Detta är sånt man tex målar på under små barns strumpor -halkskydd!
Jag har själv gjort ett par grip-tights med detta, har dock inte provridit det så vågar inte svara på hur bra det funkar ;)
 
tack, som jag letat, var det svårt att sätta på? Räckte en tub till ett par ridbyxor?

En tub räcker -man målar ju inte "tätt" utan i mönster. Nej inte svårt. Det är lite småkladdigt men inte svårt. bara måla på och sen när det fått torka ordentligt så stryker man det.
 

Liknande trådar

Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
953
Senast: a1agnlju
·
Kropp & Själ Kroppen bråkar och jag behöver röra på mig mer så jag funderar på att köpa en Crosstrainer eller ngn liknade träningsmaskin att ha...
Svar
4
· Visningar
453
Senast: turbofling
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 480
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Ja, som rubriken. Google är inte min vän. Var kan jag hitta hörlurar med sladd och heöst någon form av brusreducering Sist jag flög...
2
Svar
30
· Visningar
1 254
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp