Vad gillar ni hos er själva?

Jag gillar att jag faktiskt är en ganska snäll människa som bryr mig om att andra människor ska må bra och försöker vara så schysst och ärlig jag kan. Jag är en bra vän som behandlar mina nära som jag själv vill bli behandlad. Jag är också glad över att jag är varmt och ödmjukt inställd till de flesta människor även om de är väldigt olika mig och försöker förstå den bakomliggande orsaken till beteenden jag inte gillar.


Utseendemässigt är jag faktiskt ganska nöjd med mitt ansikte som helhet, speciellt ögon, kindben och läppar. Håret är också helt ok, även om det gärna hade fått vara tjockare. Gillar också att jag trots extra kilon har en schysst figur med rumpa och midja. Bra proportioner liksom! Det gillar vi.
 
Först och främst gillar jag att jag är stark och frisk både fysiskt och mentalt, jag har inga krämpor, jag mår bra och är lycklig!
Sedan gillar jag att jag har bra läshuvud och lätt att komma ihåg och lära mig saker.
Utseendemässigt är jag nog mest nöjd med midja/mage och ögonen/ögonfransar.
 
Ursäkta en liten snabb trådkap. @Springsteen vill bara säga att jag hoppas att du kan se din skönhet både på in- och utsidan som vi här på buke gör. Du är en snäll, trevlig och omtänksam tjej :) Du är perfekt precis som du är och ser ut att ha en stark och sund kropp. Glöm inte tycka om dig själv. Kram!
 
På utsidan gillar jag mitt hår, mina ögon och mina axlar. På insidan gillar jag att jag är positiv, social, pålitlig och faktiskt ganska fyndig/rolig ibland.
 
Utseendemässigt gillar jag min längd, mina ben (när de är i form) och mitt ansikte.

Något annat jag är nöjd med är min kreativitet, att jag välsignats med förmågan att kunna uttrycka mig väl verbalt och i skrift, samtidigt som jag kan skapa i princip vad jag vill med gott resultat oavsett vad det är för något - en skulptur, en teckning, en novell, ett foto m.m.

Men det jag värdesätter allra högst hos mig själv är nog den delen av hjärtat som är fyllt av kärlek till djur. Jag vet att jag har en naturlig fallenhet till att bli kompis med i princip alla djur jag stöter på, och de djur som är mina egna lyckas jag komma så nära att vi kan göra helt fantastiska och extraordinära saker ihop.
 
Jag kan inte hitta något positivt utseendemässigt tror jag, men jag är duktig på att lära mig nya saker snabbt och dessutom bli bra på det.
Jag som träffat dig en hel del kan ju säga att jag utöver att jag tycker du är en intelligent, omtänksam och rolig tjej tycker att du har mycket som är snyggt med.

Bla har du ju en fantastisk kropp! Fina proportioner, snygga former och bara helt enkelt så som jag absolutskulle kunna tänka mig se ut själv. Och som du vet är jag rätt kinkig. ;)

Utöver det har du ju ett vackert ansikte med skitsnygga kindben och fantastiska ögon. Jättefint leende med!
 
Jag gillar min längd och längden på mina ben. Jag gillar att jag är hyfsat vältränad.
Just nu har jag finfina naglar också för en gångs skull.
Jag tycker nog att mitt ansikte är rätt ok med. Mina ögon gillar jag både i form och färg.
Jag är också numer rätt förtjust i mina fräknar.

Jag gillar att jag är rätt intelligent, kommunikativ och social. Jag gillar att jag har en god portion humor.
Jag gillar att jag är rätt klok.
Jag gillar att jag är ärlig och omtänksam.
Jag gillar att jag är inkännande känslomässigt med djur och människor.

Jag gillar också att jag kan prestera det jag gör. Jag är bra på en del grejer och stolt över det.
Jag gillar att min kropp känns rätt stark och uthållig.
 
utseendemässigt så gillar jag min midja som känns väldigt kvinnlig, mina underarmar och naglar som är stenhårda av god kvalite och sällan går av trots mycket tid i stallet. Behöver aldrig ha lösnaglar då dom redan ser ut som det.
Sen gillar jag mina bröst, som är välformade lagomt stora, inte hängiga och har fina bröstvårtor.

Resten på kroppen tycker jag inte särskilt om.
 
Jag gillar att jag fortfarande ser ung ut och att min kropp är lika smal fast mer vältränad. Hmm, jag trivs väldigt bra med min kropp. Ska man säga nåt specifikt gillar jag min hy som alltid varit len och fin. Sen gillar jag min röst. Har kommit på det på äldre dar. Jag är glad att jag inte har en ljus och pipig röst :D.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Spinoff på tråden om att trolla bort komplex. Vad är ni särskilt nöjda med er själva? Utseendemässigt och i övrigt? Jag har långt...
2
Svar
25
· Visningar
1 300
Kläder & Bli fin Jag har i ett svagt ögonblick bokat frisör på måndag. Det var länge sen jag klippte mig, säkert 8-9 månader sen.. Jag gillar inte att gå...
2
Svar
23
· Visningar
1 903
Senast: Sel
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 930
Senast: cirkus
·
Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
467
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp