Bukefalos 28 år!

Vad gör du nu då? Del LIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tog mig till jobbet. Tog 50 minuter typ, istället för 35-40 minuter. Höll på att hamna i diket när jag skulle svänga av mot Sellnäs trots jag tog det superlugnt. Får se hur vädret är sen när jag ska hem, om det får bli vägen över ludvika eller gamla vägen. Gamla vägen var inte bra nu.. :crazy:

Gamla vagen upp forbi Ludvika har jag akt ... och den ar aldrig "bra". Det ar vacker och akbar i sommarvader ... that's it. :p
 
Seg och trött.
Lång dag imorgon men sen är det torsdag och match för Brynäs igen.
Tur man har nåt att ha fokus på mellan varven.
Livet i övrigt är rätt svajigt
 
Host. Host. Snörvel. Snörvel. Är det hela dagarna för mig nu. :devil: förkylning och pollenallergi!
Ska duka till middag snart. Det blir Köttfärslimpa med fetaost i:d
 
Till Pälsfröken glädje (?? med reservation av tidigare utmaningar :angel:) så serveras det lamm innan ordinarie middag idag.
För den som vill fördjupa sig i Pälsfrökens mat(o)vanor hänvisar jag till katt/snacktråd 3 eller så kan man säkert hitta en del via sökningsfunktionen och skriva Pälsfröken.
Over and out på detta för mig i denna tråden.
Gör: dricker kaffe såklart och fortsätter rensa lite mail med jämna mellanrum.

Nu ska jag inte trådkapa men Nikita älskar lamm, så länge det är tillagat :meh: Försökte mata henne med rå lammstek och hon stirrade på mig i fasa. Däremot stekt sådan gick bra.

Bitarna som det omsorgsfullt skars bort alla kryddor och stekyta från smakade dock inte lika gott som resterna, fett, och stelnad sås med skyn från ugnen innehållande vitlök och allting annat som skurits bort eftersom det inte är bra för kattmagar. :meh:
 
Nu ska jag inte trådkapa men Nikita älskar lamm, så länge det är tillagat :meh: Försökte mata henne med rå lammstek och hon stirrade på mig i fasa. Däremot stekt sådan gick bra.

Bitarna som det omsorgsfullt skars bort alla kryddor och stekyta från smakade dock inte lika gott som resterna, fett, och stelnad sås med skyn från ugnen innehållande vitlök och allting annat som skurits bort eftersom det inte är bra för kattmagar. :meh:
Ska filma min kära siames när jag äter.
Hon äter allt om hon får.
Skriker bra bredvid en haha.
Har dock lite strikt koll på maten för säkerhets skull.
 
Nu snöar det igen :meh: Det som låg imorse har nästan smält bort.

Men det är dags att äta middag och sen dra till stallet.
 
Jag föredrar helt klart att somna framför att ligga spänd som en fiolsträng i tandläkarstolen. Det sistnämnda är vanligast men en gång när min avslappningsteknik fungerade mycket väl, så slumrade jag till.
Det gör jag också! Bara lite pinsamt när tandläkaren nästan rycker sina händer ur ens mun och undrar om man håller på att somna :o:D
 
Räkningarna är betalda och nu försöker jag lösa bokning av nagelfixning. Går sådär. Jag måste tydligen jobba så som mitt schema säger :cautious:
 
Orkade släpa mig ut på en prommis med hästen under uppehållet. Ryggen är bättre idag. Skönt!
Nu ska jag laga kyckling och blomkålsmos.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin För drygt ett år sedan köpte jag fodrade leggings i en lokal butik. Nu är jag tillbaka dit och exakt inget passar. Allt är för långt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 576
Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 497
Senast: Luff
·
F
Tjatter SKEPP O'HOJ "Men kära nån, har hon helt tappat perspektiv om tiden?" funderar de redan invigda, som antingen deltagit i tidigare...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 387
Senast: Fruentimber
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar och har ohyggligt gulligt sällskap medans jag gör det:
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
66 574
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp