Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skrattar lite åt att jag idag köpte 3st ben & jerry till mig själv :D Två av favoritsorten, för det var extrapris på dem, sedan fick jag syn på en ny sort som jag inte visste att fanns. Pratade häromdagen med en vän om hur den perfekta glassen vore, suckade åt att den inte fanns och nu fick jag syn på den! :eek::banana:

Förväntningarna är skyhöga nu.
12070997_483019015210392_1683430999_n.jpg
 
Svarade lite löst i "Osäker på relation" tråden och insåg att det är mer än en sak jag känner mig ensam i :(

Tur att man har världens bästa surrogat/"adoptiv" mamma och massiv vän i en person som är lite äldre än mig som jag träffade under kandidaten. Hon är håller mina fötter på jorden konstant helt klart :heart
 
Kan berätta att träd och knä inte går ihop...det blir sår på knät då. Tror inte trädet tog någon skada.

O nu är det te, godis och skruvar som gäller...o så lite WoW. Kort o gott, här ska inte pluggas en sekund i kväll.
 
Skrattar lite åt att jag idag köpte 3st ben & jerry till mig själv :D Två av favoritsorten, för det var extrapris på dem, sedan fick jag syn på en ny sort som jag inte visste att fanns. Pratade häromdagen med en vän om hur den perfekta glassen vore, suckade åt att den inte fanns och nu fick jag syn på den! :eek::banana:

Förväntningarna är skyhöga nu.
12070997_483019015210392_1683430999_n.jpg

Åh, vi satt i lunchrummet på jobbet och studerade de nya glassarna :d Får väl ta mig till Hemmakväll för Willys har nog inte fått in de nya sorterna än. (Himla synd för Willys har ett utmärkt pris på B&J-glassen. Hemmakvälls pris är inte lika utmärkt.)
 
Åh, vi satt i lunchrummet på jobbet och studerade de nya glassarna :d Får väl ta mig till Hemmakväll för Willys har nog inte fått in de nya sorterna än. (Himla synd för Willys har ett utmärkt pris på B&J-glassen. Hemmakvälls pris är inte lika utmärkt.)

Kan berätta att den sorten jag köpte är ungefär universums godaste glass. Alltså, ÅH vad bra den var :D :D :D Jag har utan tvekan en ny favorit nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 379
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 271
Senast: Hazel
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 634
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp