Vad gör vi? Del CLXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har skippat det i ganska många år (att vara vaken vid tolvslaget) och överlevt. Sömn är viktigare än den artificiella tidpunkten. Dock hjälper det såklart om man bor på en plats där det inte bryter ut ett mindre krig exakt vid tolvslaget utan max några enstaka raketer på flera kilometers håll.

Men om du absolut vill vara vaken vid tolvslaget kanske en kort tupplur vid lunch kan vara en lösning!
Jag brukar vakna till litegrann när det pangas som mest. Bor mindre än 100 m från en plats där det skjuts mycket raketer.
Det brukar börja smälla på dan redan men har inte hört nåt än.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Åtets fylledag närmar sig med strålande väder. Vad planerar ni? Vad ska ni göra? Var ska ni fira och skåla? Vågar ni elda trädgårdavfall...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
4 805
Senast: Lilla
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
79 80 81
Svar
1 611
· Visningar
45 921
Senast: MJLee
·
Fordon Jag har en mopedbil js60, den var på service för en vecka sedan där allt kollades etc. Men idah när jag åkte hemifrån (-18) så började...
Svar
5
· Visningar
465
Senast: Tranan
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 676

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp