Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pappa kom hit en stund idag och hjälpte mig få upp en lampa i vardagsrummet. Har varit utan sen jag flyttade in för 4 år sen, men hittade en lampa på Ullared i vintras som jag gillade. Blev superbra! 😃

Nu slappar jag och hundarna i soffan och ser på gamla grejs anatomy-avsnitt :) Funderar på lite glass..
 
Mörbultad! Ena kinden är stor och blå och med en rejäl fläskläpp. Fortfarande lite ont i revbenen så gissar att de fick sig en rejäl smäll.

Tack för att du frågade :heart

Aj! Hoppas du klarar dig från en spricka; det brukar i såfall uppkomma efter några dagar. Hoppas det lägger sig så snart som möjligt ❤️
 
Har varit ute en sväng med spionen i värmen. Bara en timme men han har ännu inte vant sig vid värmen så han är tagen av den ordentligt. Själv tycker jag det är skönt med värme, bara inte skönt med svettigt hår eftersom jag måste ha keps på för att inte bränna hårbotten. Duschade för några timmar sedan och lär få duscha snart igen. Fläktade ändå skönt i klänningen men inte under kepsen förstås.

Kom på i går vad jag skulle ha till middag i dag men har i dag glömt det. Så klart... Funderar på att äta lite glass medan jag funderar.
 
Försöker få upp en lampa i hallen.
Sladden är lite kort.
Men ska göra ett nytt försök.
Har tvättat klart allt som ska tvättas nu iaf
 
Pappa kom hit en stund idag och hjälpte mig få upp en lampa i vardagsrummet. Har varit utan sen jag flyttade in för 4 år sen, men hittade en lampa på Ullared i vintras som jag gillade. Blev superbra! 😃
👍 Men nu blir man ju nyfiken på lampan!
Lampor är sjukt svårt att hitta fina! Särskilt när den ska falla två personer i smaken här.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 461
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
566
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
78 186
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
439
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp