Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sur och grinig.
I två dagar kändes foten nästan som vanligt.
Utan att jag har gjort ngt vaknade jag med ont plus hela benet inklusive ischiasnerven.
Är väl för gammal……
Har solat, läst bra bok och fått god mat iaf.
IMG_2469.jpeg
 
Funderar på vad jag ska hitta på till kvällsmat, skickat in den första uppgiften i den ena sommarkursen. Lite trött på mig själv som har lyckats beställa fel bok till den andra sommarkursen :banghead: Jag hoppas att rätt bok dyker upp i morgon innan seminariet på tisdag :idea:
 
Myser i soffan, nyvaken efter en underbar och välbehövlig tupplur. Helgen blev inte riktigt som den skulle, men den överraskade å andra sidan positivt på andra sätt. Laddar nu för att gå ut och plocka fläder till årets sats flädersaft och drömmer samtidigt om all härlig svensk mat jag ska beställa till midsommarfirandet. Väntar bara på att min svenska kompis ska kläcka ur sig vad hon vill ha med i beställningen, sen jäklar ska det shoppas loss på Scandikitchen :d
 
Vi kom nyss hem efter en riktig hästdag. Först ponnyn, sen finalomgång av allsvenskan div 3 hoppning där dotterns bästa vän var med. Det blev omhoppning och lager slutade tvåa idag, 1 poäng från tredje plats totalt! :up: sen avslutade vi med att åka till Ambres, efter en vända till max :)
 
Idag kan alla som känner mig måla ett kryss i taket - jag har bakat :eek: plötsligt händer det...

Goda vänner deklarerade att dom skulle komma förbi och krävde kaffe, då fick jag en snilleblixt :idea: att eftersom rabarberna har gått bananas i växtlighet, så skickades maken ut och skörda ett gäng. Sen gjorde jag en rabarberpaj med knäcktäcke (glutenfri) och den fick med beröm godkänt av de ätande :up:
Fasiken, jag kan ju :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 988
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 613
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 371
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 566
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp