Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag förstår nog inte riktigt hur du menar. Huruvida man njuter av eller våndas över värmen och torkan påverkar ju knappast resultatet? Jag tycker att det är jättehärligt med sommarvärme men är ledsen över att jag inte kan njuta av den i år pga att den också är associerad med torka. Men hur jag än tycker och känner lär det ju inte regna mer eller mindre?
Nä syftar inte på er på något vis ska jag tillägga! Men mina fd kollegor, asfaltsuppväxta tyckte sommaren 2018 var såååå njutbart, det fick absolut inte regna och mat ploppar ju upp på hyllorna, vad är problemet ? Lixom.
 
Nä syftar inte på er på något vis ska jag tillägga! Men mina fd kollegor, asfaltsuppväxta tyckte sommaren 2018 var såååå njutbart, det fick absolut inte regna och mat ploppar ju upp på hyllorna, vad är problemet ? Lixom.
Men de hörde väl talas om de hemska skogsbränderna, till exempel? Det var ju ett exempel som var tydligt, tänker jag, även om man har lite svårt för att sätta sig in i matproduktionen, osv.
 
Har räddat (planterat om) några stackars solrosor på balkongen 🌻
Hopps de repar sig! Fyra var från sonens förskola som suttit i ett stackars mjölkpaket och blivit både långa och slingriga och växte åt alla håll 😬 En fick vi med hem från mormor, den var torr och ledsen 🫣
 
Inte mycket gjort här heller, men är det helg så är det! Nu ska jag ta lite kaffe och en glass!

IMG_0552.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 955
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 498
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 255
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 430
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp