Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är det bara jag som inte tycker att kaffe och glass är särskilt gott tillsammans? Jag gillar båda delar var för sig... :) Men kall glass och varmt kaffe skär sig lite för mig... Fast ÄNNU värre är kaffe och frukt tillsammans... 🤪
Det gör jag men mamma har skrämt mig och säger att tänderna kan spricka.
 
Förutom putsat fönster,har jag även klippt knähögt gräs i väntan på att det ska bli måndag så jag kan hämta åkgräsklipparen ,rensat i några rabatter, städat bort en del kläder/skor i från hallen, så som belöning tänker jag köpa pizza lite senare (är hemma så den går att äta)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 988
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 614
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 372
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 566
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp