Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CLXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit ute och kollat om fönsteröppnaren på växthuset funkar. Det gör den :up: nu ska jag klura ut hur man ställer in hur mycket den ska öppna och när. Om det går.

Men först, kaffe.
Intressant, vill du berätta vilket växthus du har och varför du valde det? Ta det gärna via pm om du vill. 😀
 
Intressant, vill du berätta vilket växthus du har och varför du valde det? Ta det gärna via pm om du vill. 😀
Jag kan prata om mitt växthus i timmar :D
har ett Tor 300 24 kvm, från grohus. Det var ett jäkla plockepinn att få ihop men det gick bra. Valet stod mellan det och Oden, det var min man som bestämde i slutändan (han tyckte Tor var snyggare). Ville ha i kanalplast för jag hade läst nånstans att det ger ett jämnare klimat. Tunnel för att det är relativt billigt.

Jag är så nöjd och glad över mitt växthus!
 
Jag har redan Prime ... och nu har du fatt mig att titta pa Duggars. Jag vet inte ens riktigt varfor :cautious: utom att det nog varit den minst "reality" reality show jag sett.
Jag såg serien när den gick och kunde verkligen inte förstå då. Har följt de äldsta döttrarna i sociala medier sedan dess och det är ju en av dem som medverkar i dokumentären nu. Hon har också släppt en bok precis. Så glad att det äntligen kommer ut en sanning!
 
Druckit dagens första kaffe. Snart påfyllning.
Tittar på Blue Bloods och Nyhetsmorgon.
Känner mig lite låg utan egentlig anledning.
IMG_2286.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 021
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 660
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 438
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 672
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp