Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tvätten ligger i en ikea kasse. Sängen måste bäddas om jag bara kunde lyfta på min rumpa och gå till sovrummet
 
Jag har "måndagsångest" nu. Har hintat och hintat och hintat om att jag verkligen behöver en ledig dag och loggar ständigt in på onlineschemat men det finns ingen ljusning. En enda ledig dag i Mars och ingen i April än så länge, jag är så sjukt trött.
 
Jag har "måndagsångest" nu. Har hintat och hintat och hintat om att jag verkligen behöver en ledig dag och loggar ständigt in på onlineschemat men det finns ingen ljusning. En enda ledig dag i Mars och ingen i April än så länge, jag är så sjukt trött.

Men gud... är det ens lagligt att jobba så?
 
Grattis på din dag! 🍾 💥 🌹 🤩🥳
Grattis på din dag @godisklubba!

29f08f046daaabdabb40a7a9aa5add06.jpg
Tack så mycket! 😊

Och wow vilken häftig tårta @athena_arabians! Måste erkänna att jag blev lite sugen på att testa att virka en tårta nu 🤩
 
Jag har två jobb så egentligen får jag skylla mig själv, men vanligtvis tar primärjobbet hänsyn till det och anpassar schemat när det går. Just nu har vi tillfällig chef som verkligen skiter i vilket medan ordinarie är barnledig, och jag vet inte om jag orkar. Hon lyssnar inte heller.

Gnäll och gnöl. 😅

Ah jag förstår, knepigt. Jag har också jobbat sådär i perioder, men nu känner jag verkligen hur viktigt det är med ett par dagar ledigt här och där. Jag hoppas att det är en övergående period för dig så att du inte kraschar helt. Ta hand om dig!
 
Ah jag förstår, knepigt. Jag har också jobbat sådär i perioder, men nu känner jag verkligen hur viktigt det är med ett par dagar ledigt här och där. Jag hoppas att det är en övergående period för dig så att du inte kraschar helt. Ta hand om dig!
Ja, jag minns inte senast jag hade två dagar ledigt utan att ha typ en inbokad semester och då är det alltid "på grund av någonting"... och jag känner att det fattas. Det enda jag kan tänka på när jag inte är på jobbet eller pysslar med djuren är hur trött jag är, ungefär, och det är inte en särskilt kul människa att vara.
Danke! :heart Jag tror jag måste prata med dem. Vi har ett helt värdelöst team på jobbet just nu dessutom, så ett arbetspass är som ett och ett halvt för oss som faktiskt jobbar.
 
Jaha, så jag vaknade 5:30 bara sådär. Vet inte riktigt vad jag ska göra mer än att morgonrasta hundar. Hade det varit sommarvärme så hade jag tveklöst tagit en långpromenad, men eh... det är minusgrader ute :cautious: Te och youtube kanske är lagom avancerat.
 
Somnade strax före åtta. Vaknade vid ett och då hade jag drömt om en hissolycka och att jag hade gått bananas på fiket här som hade nattöppet. Jag åt massa olika bakverk.
Somnade om och vaknade strax före klockan vid sex.
Drog ur sängkläderna och startade tvättmaskinen.
I kväll ska jag bädda rent med nya sängkläder från Ravelli.
Nu försöker jag vakna.
Ska ha två mattelektioner direkt på morgonen och sen kommer helgen strax före 15:30. Längtar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 140
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 721
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 919
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 076
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp