Vad gör vi? Del CXCV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker dagens första kopp med kaffe. Får se om jag får in ett träningspass efter nästa tur till tvättstugan. Ligger i fas med dagen om man bortser från köket :meh:
 
Sitter och dricker morgonkaffet... Har en sån där dag när jag har så mycket som borde göras att jag blir helt handlingsförlamad och vet inte vart jag ska börja. Men! Har beställt två par byxor och lite örhängen från Lindex då de har 25% för medlemmar tills idag, förhoppningsvis passar någon av byxorna.
 
Joggat 7.3 km och duschat.
Har ingen bok och ingen serie så jag får väl slösurfa och ta en kopp kaffe till.
IMG_7669.jpeg
 
Har mailat hyresvärden och frågat om lov att näta in vår balkong. Det vore så himla skönt att inte behöva oroa sig för att Lillan kommer ut när vi är där ute, utan kunna njuta av balkongen allihop istället! (Liten tös har en sele. Men det är lite meckigt eftersom hon brukar vilja smita in vid minsta lilla - hon vill liksom vara med, men tycker också att utomhuset är bra läskigt!)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 697
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 801
Skola & Jobb Jag har bytt arbetsgivare ett par gånger i livet och det har varit lite olika. En chef tycker jag var lite väl ful när hon mer eller...
2
Svar
34
· Visningar
1 972
Senast: RedQueen
·
Hemmet Finns intresse av en sån tråd? Vi kanske kan ge varandra tips, idéer och pepp? Jag har fått tips om ett hus som jag ska titta på om 2...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 736

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Osäker Ponny
  • Häst
  • När fan slutar jag ramla av?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp