Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Spenderat en nästan orimligt stor del av dagen med att titta på och gulla med kycklingar. 😍🐥
Sedan har jag och sonen ränt i butiker pga behövde typ en grej från vardera butik… :cautious:

Hängt tvätt ute för första gången i år! 🙌🏻 Grejat lite planlöst i trädgården och grundat en ny odlingsbädd med kartong och höns- och kaninbajs. Önskar att jag hade tillgång till halm/silage att fylla upp bäddar med, men bonden hade redan kört allt till skogs när jag frågade. :down:

Ätit kvällsmat ute på verandan i solen på sonens initiativ och förundrats ännu en gång över att han är så omtänksam och fin. 😍
Du verkar vara en väldigt omtänksam och mjuk person så antagligen lever han som han har lärt!🙏
 
Har varit iväg vid havet och ätit lunch idag. Härligt god spätta med potatismos och kall sås :)! Men det var SVINKALLT... Mycket varmare och trevligare när vi kom hem igen. Hjälpte sedan föräldrarna med att sätta fram en fontän som de inte har använt på ett antal år. Pappa Pessimist trodde helt säkert att den var förstörd efter att ha legat oanvänd så länge, men den "pluppade igång" så glatt :)! Nu har jag precis kommit hem från en promenad och ska bara slappa resten av kvällen.
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 365
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
547
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 784
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
413
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp