Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Min med!

Minns när jag såg en magnolia för första gången, det var så vackert att jag inte trodde det var på riktigt. ❤️
De växer inte där jag växte upp, utan såg det först när jag flyttade söderut.

Jag bor i södra England och här är de vanliga men tror inte jag sett något innan jag flyttade hit heller. Så vackra och när man ser dem så är våren inte alltför långt borta 🥰
 
Haft en så fin dag med fint sällskap! Tyvärr behöver jag jobba imorgon, men det är okej. Tomheten efter fint sällskap är värre, men det reder sig. Är glad över att hon blivit en nära vän ❤️

IMG_3616.jpeg


Edit: Jäklar vad ni skrivit på medan jag var borta :cautious: :rofl:
 
Ja, lutar åt att hyra ut huset i första hand.
Blir balkongodlingar och innätning för katternas del.
Står dock kvar i kön för en flytt inom tullarna igen om några år. ;)

Bara du bor inom pendlingsavstånd till Ultuna så Skrutt kan träffa sina favoritveterinärer.
 
Vaknade före klockan.
Joggade rundan som är 5.3 km.
Nu kan jag nog tvätta reflexvästen för det var i stort sett helt ljust.
Dusch och långfrukost innan jobb 8-16:30. Kunde gärna ha varit ledig i dag också.
 
Jag har drabbats av semesterkänsla nu när det äntligen är fint väder. I första hand vill jag vara ledig och pyssla i trädgården. I andra hand vill jag jobba hemifrån och sitta och läsa på balkongen. Men istället måste jag åka till jobbet. Som tur är så har jag två seminarium idag och förhoppningsvis har mina kära adepter läst och bearbetat vad de skulle ha läst så att jag bara kan få sitta och lyssna och ställa lite frågor.
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 368
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
547
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 788
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
413
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp