Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Shibans öron är för övrigt fortfarande oljiga, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Någon föreslog baby vipes?
 
En härlig halvtimme i sadeln på min härligt piggelina häst som undersökte pölen på ridbanan och blåste högt ur näsborrarna 🤣. Ute hade fröken fjorda härligt med fart under hovarna i skritten så vi njöt av en liten galopp med 😍.
När sambon kom hem for vi till stan och Elgiganten igen och spenderade några tusen till 😆😅; ny bänkdiskmaskin- exakt likadan som vi har nu (bokade den allra sista) efter lång och trogen tjänst har gjort sitt ☺️.
På vägen hem såg jag att jag fick ett B i slutprovet från imorse och den avslutade kursen i Inköp 2; är nöjd 😊 men huuuuu så nära vi var att krocka med ett rådjur, den klarade sig preciiiiiis! Puuuuuh 🤯.
 
Haha, jag planerar redan inför den eventuella kläckningen nästa vecka. Har förvarnat arbetsgivaren och tänker sätta upp min petcam framför kläckaren så att jag får larm på telefonen om något händer när jag inte är hemma. :D
Nästa vecka redan? Det brukar väl ta 21 dagar och så länge har de väl inte legat? :confused:
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 374
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
549
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 813
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
415
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp