Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXCVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lugn morgon. Dricker te och äter choklad.
Tror det får bli en cykeltur längs Lagan i dag. Och lite städning.
 
Det är otroligt lugnt och stilla på stan-kontoret idag. Många verkar jobba hemma idag eller kanske flexar ut helt. Vi har två timmar kortare dag så med ynka sex flextimmar kan man få en ledig dag. Jag har fått bästa fönsterbordet med idyllisk utsikt över E20 och nedfarten till Tingstadstunneln.
 
Min hjärna är full av bomull och jag har svårt att koncentrera mig på något alls.
Sitter mest och längtar tills jag får lägga mig och sova 😅

Hittade just en trave med hjärndöda uppgifter att syssla med, så det får bli enbart dem i dag. 2 timmar kvar!
 
Var ju lite kyligt imorse så drog igång en ordentlig brasa fast bara ett par inläggningar..sååå kom solen som värmer upp huset och vips var det typ 27 grader i vardagsrummet, onödigt att elda....Typ ja 🙃😅. Men orkidéen trivs i fönstret med morgonsol- den har satt några knoppar och börjat blomma om igen 😃😍.
 
Själv jobbar jag som vanligt till 22 ikväll, med först ett enhetsmöte på distans kl 12 och sedan möte på plats med chefen kl 14:30 före mitt pass kl 15. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 388
Senast: hundtant
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Fille
·
  • Låst
Tjatter "Det vore synd om matte saknade katthår på sängkläderna..." Matte funderar på att köra favorit i repris vad gäller middagen, det...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
77 960
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
422
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp