Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
DSC_1004.JPG


Hon har ätit flera räkor men blev mätt, därför ligger det några där :laugh:
 
Har loggat in på mina comhemmail och kollat, den stängs ju ner i november. Hade 491 skräpmail i inkorgen. :cautious: Plus 5 skräpmail som åkt i borttaget direkt.
Ska faktiskt bli skönt att bli av med de mailkontona, har inte använt dem på typ ett år.
 
Stallet klart och därefter har vi köpt present till morgondagens barnkalas samt hämtat ut två paket. Dessutom hunnit med en omgång diskmaskin och en omgång tvättmaskin. Det sistnämnda är nu i torktumlaren.
Nu duschar dottern och jag har satt igång Doobidoo :D Alldeles strax dags för kvällsmat!
 
Har bäddat rent i sängen, eldat igång röken och ska bära in mer ved nu... rökta räkor till middag för oss.

Dock bangar jag på champagne trots att det är champagnens dag och kör på rosécrémant :up: Jag var faktiskt inte riktigt på humör för champagne.

På riktigt? Prickar aldrig in sådana här dagar. :laugh:

Dricker champagne ikväll för att fira att jag köpt ny (alltså beg såklart) bil som present till mig själv pga tung höst (logiskt?). Är jätteglad över min fina bil. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
649
Senast: em76
·
Svar
1 311
· Visningar
70 932
Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 326
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 243
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kastrera ja eller nej
  • Uppdateringstråd 29
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp