Masked Singer 2024

Haha, fast ibland är det ju så, men ofta kan det appliceras på andra också. Inser nu att detta även skulle kunna vara en ledtråd för Gina Dirawi för hon, Sarah Dawn Finer och Helena Bergström uppträdde med en tolkning av New York, New York: "Baku, Baku" på finalen av svenska mello 2012.
Jag tycker det har varit mer vaga ledtrådar i år än förra året? Jag har känt mig rätt clueless på de flesta även efter förklaringarna. Det ”enda” jag varit korrekt övertygad om var att både skyddsängeln och bergatrollet var idrottare av något slag, men mycket längre än så kom jag inte. :p

Kanske bara är jag som är sämre i år i och för sig. 🙃
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 788
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
772
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 378
Senast: underensten
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 714

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp