Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del LXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har ätit för mycket pepparkakor :wtf:
Kollat på hoppning på tv och nu väntar jag på att en dokumentär ska börja, kl 17.40. Bäbisfabriken heter den, handlar om världens största BB tror jag.
 
Tack alla for recept/beskrivning av korv stroganoff. Den har veckan tanker jag laga det da jag antligen hittat en motsvarighet till den Svenska smaklosa falukorven.:angel:
Bologna. (who knew?:confused:)
De Svenska smaflickorna som var har i 10 dagar och bara ater kyckling kottbullar och falukorv fick ena sonen att verkligen undersoka vad som kan anvandas som falukorv har ... da den petiga 5-aringen inte kande skillnad tror jag att det blir bra till Korv stroganoff ocksa. :p
 
24331091_10212699481139850_1782504629_n.jpg

Inte den finaste men hoppas att småfåglarna gillar den

Himla smart. Jag ska sätta ner en adventsgran till mina tänkte jag.
 
Vi kör sladdlöst sedan några år tillbaka. Jag älskar det. Så.mycket lättare att få det snyggt. Vi köpte våra på Jula och batterierna brukar räcka över jul och nyår.

Vi kan dock inte reglera ljusstyrka på våra. Det låter ju toppen om man kan det.

Ska bli spännande att se om katten låter bli granen i år. I fjol fick vi plocka upp ljus och pynt mest hela tiden eftersom hon då roade sig med att klättra i granen och peta ner grejer. :laugh:
Bläh... Kommer att behöva returnera mina ljus. Två av ljusen vägrar numera att fungera (har kollat med nya batterier så att det inte bara är de medföljande batterierna som är slut). Överlag har ljusen uppfört sig konstigt hela tiden. De släcks inte samtidigt, utan det tar 3-4 klick innan de "reagerar", t.ex. I morse var det sedan ett som vägrade tändas, och nu i eftermiddag ett till. Men så drygt att behöva plocka ner alla ljusen och byta till en ny omgång... :mad:
 
Varit på Centerns nominringsstämma inför valet idag.

Man utgår från en lista som sammanställts efter medlemsomröstning och en nomineringskommittés avväganden. Avkomman voterades upp 11 platser på regionlistan och är med god marginal på valbar plats.

Mammahjärtat sväller återigen :heart :heart :heart
Jag är så jäkla mallig
 
Varit på Centerns nominringsstämma inför valet idag.

Man utgår från en lista som sammanställts efter medlemsomröstning och en nomineringskommittés avväganden. Avkomman voterades upp 11 platser på regionlistan och är med god marginal på valbar plats.

Mammahjärtat sväller återigen :heart :heart :heart
Jag är så jäkla mallig
Det ska du vara! :bow: :love:
 
Varit på Centerns nominringsstämma inför valet idag.

Man utgår från en lista som sammanställts efter medlemsomröstning och en nomineringskommittés avväganden. Avkomman voterades upp 11 platser på regionlistan och är med god marginal på valbar plats.

Mammahjärtat sväller återigen :heart :heart :heart
Jag är så jäkla mallig

Klart du ska va!
 
Kollar kardashians
Mest för att det inte finns nåt annat just nu..
Ska snart byta kanal innan hjärnan klibbar ihop haha.
Köpte glass idag, laktosfri sia med smultron/jordgubbssmak men den var inte god
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 782
· Visningar
94 967
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 167
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 151
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp