Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del XCV

Idag har vi letat gran. Jag ställde mig med kikare och sonderade terrängen. Hittade en fin en. Tog med en gammal pulka att dra motorsåg och gran på.
Passade på att fixa granris att lägga vid båda entréer också.
Sen kan jag och hunden åkt pulka. Helt normalt när man närmar sig 40... :angel:
Sen har vi julstädat, lagat mer julmat, slagit in paket och däckat i soffan med en film.
Sambon gjorde sjukt god mat också.
Leta gran med kikare :bow: :rofl:
 
Massa inlägg från mig ikväll. Röriga tankar —> fler inlägg :cautious:
Tre glas vin och det är två glas mer än jag brukar ta i normala fall så ja stort behov av att snacka helt plötsligt men lite sent att ringa någon.
Allt är iaf INOM KONTROLL vad gäller julförberedelserna :up:
Men har full förståelse för de som flyr julen. Har själv lite lust att åka på nån miljöfarlig till ett tropiskt land :arghh:
Men ja det ÄR fint med snö och hela faderuttan. Men samtidigt = :yuck:

Ska försöka sova. Va i stallet vid sju, halv åtta.
 
Fast nära skjuter inget vildsvin @Mirre ... har också en Bingolotto menjösses vad seeegt och jag dom aldrig köper annars.

Men missade fram till 4:ans bingo för haft bastukväll. Välbehövligt :bow: men det går att kolla va om man har vunnit? Vart ser man det?
Det var otroligt segt verkligen, vi brukar inte heller spela men köpte nu bara för att bonusdottern sålde. Du kan se det på bingolotto.se
 
Måste bara visa bild på Idefix och Prince❤samt 2 människor😊
20181223_142045.jpg
 
Det brukar regna hur mycket som hellst här, nästan varje dag typ. Men nu när det äntligen är minusgrader ute så kommer det inget nederbörd = vi får ingen snö :arghh:

Jag vill ha snö, i alla fall lite snö! Hoppas det kommer under natten :grin:
 

Liknande trådar

Svar
1 839
· Visningar
98 095
Senast: sthu
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
3 915
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 669
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 258
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp