Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit seg idag. När jag kom hem från jobbet satt jag i soffan ett tag, spelade lite på mobilen, sen tog jag ett bad, halvsov däri, sen la jag mig och vilade i sängen (typ sov :angel:) i typ 40 minuter... Nu sitter jag i soffan igen, är uttråkad :meh: Hungrig också, men är inte sugen att värma på tacopajen jag gjorde igår, den fick för mycket färg :cautious:
 
Kom nyss hem med hundarna, vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Kanske ta tag i det där med att kontakta PO, men jag vet inte om jag vågar :cautious::nailbiting:
 
SÅ TRÖTT. Går på min 8:e dag av 11 imorgon, värsta passet 06.45-16.00 :yuck: Måste försöka vara vaken iallafall 40 minuter till.
 
Nyvaxad och har ätit prinskorv med äggröra. Nu hänga tvätt och sen krypa ner o soffan. Känner mig fortfarande melankolisk.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
58 591
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
617
Senast: Amha
·
Hemmet Vi kommer att flytta inom en inte alltför avlägsen framtid och funderar på att söka oss upp till ungefär 40 mil från där vi bor nu. Ni...
Svar
15
· Visningar
677
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 183
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp